mamma klær :)

turbogirl_01

Betatt av forumet
Er det noen plasser på nettet hvor man kan bestille mamma klær etterhvert ?
er greit om de ser ok ut :) jobber på kontor og er i en del møter om dagene og vil jo gjerne se fin ut fordi om jeg er gravid :D

håper på en nettside som er seriøs :) bor jo så langt unna alt ( Lofoten ) så er ikke så mye slike butikker å velge mellom her :)

de har litt på ellos. tror de har på laredote og nelly og

og h&m

nelly.com har salg nå!

happymum.no har masse fint, men litt stive priser! Men går an å kjøpe noken få fine/dyre plagg som ein kan bruke til jobb/andre anledninger ein vil pynte seg litt... og spe på med billigere saker for heimetid ;)
Lurt å kjøpe mammaklær som ein seinare kan bruka som ammeklær, for då får ein i alle fall brukt det dobbelt så lenge ;)

Syns Topshop har de kuleste klærne for gravide, jeg er over gjennomsnittet interessert i klær og mote, da :P Asos har også masse fint!!

Syns Topshop har de kuleste klærne for gravide, jeg er over gjennomsnittet interessert i klær og mote, da :p Asos har også masse fint!!

Sender Topshop til Norge? Har ikke vært der inne og sett, får ta meg en tur:-)

Sender Topshop til Norge? Har ikke vært der inne og sett, får ta meg en tur:-)
Det er jeg faktisk litt usikker på, vet at det har vært snakk om det. Hvis ikke har jeg tenkt meg en tur over grensa i sommerferien, hamstre litt klær dag ;)

Back
Topp