(Mamma)klær og sånn

Jamp

Elsker forumet
Da har jeg pakket bort alle buksene med knapp i livet. Altså alle buksene bortsett fra tightsbuksene. Begynner å bli litt mage nå ja! Må nok få tatt et magebilde snart ja!

Må titte litt på nettet etter sommerklær for gravide siden jeg skal til Kanariøyene i påsken. Har ikke sommerklær fra sist gang... Men får nok bruk for de på slutten av graviditeten uansett. :) Noen som har forslag til nettsider med mammaklær?
 
Jeg bestilte noe fra hm og Nelly. Var salg på begge steder, fikk i dag to mamma kortbukser som jeg tenker å bruke når det blir varmt. ;)
 
tatt fram alle mine gravidklær, det som er kjekt, både med mamma og babyklærne er at de er sesonglike :) Men så prøvde eg noen gravidbukser, men de er alt for stor.... hø?
Og strikken rundt magen er skikkelig utvida og datt ned istedefor å ligge rundt magen, tihihi. Luksusproblem! da må eg jo ha nye klær eg da ;)
Men vil ikkje gå i samme felle som sist, da flere av buksene plutselig ble voldsomt stram over hoftene når eg begynte å vokse.
Og BH'ene er verst! "det går hit, det går dit, det går opp en liten bit" :-D
 
Jeg må pakke vekk klær snart. Passer virkelig ikke noe av buksene lengre. Har to gravidbukser jeg bruker og en del kjoler. Men merker at strømpebuksene begynner å bli trange - tror jeg må bestille noe gravide strømpebukser fra HM.

Tror også jeg har hvertfall 1 gravidbukse til på loftet, tror jeg må lete.

Sist gang kjøpte jeg mye kjøper på HM. Synes det var billig og greit.
 


Tatlelus skrev:
Sportsavdeligen på H&M har noen bukser som er helt fantastiske som mammaklær! 



signerer denne :) knebuksene er uunnværlige til sommeren!
 
Og basert på denne trådene hadde jeg plutselig handlet litt flere gravidklær fra HM....
 
Jeg er kun i uke 13, og kan vel ikke si jeg har noe voldsomt med mage ennå. Allikevel har jeg gått opp 2 kilo og kjenner godt at buksene strammer rundt magen. Jeg får de på, men de kjennes ubehagelig spesiellt i en jobb hvor jeg er mye i bevegelse (bøyer meg ofte ned, løft, stellsituasjoner osv) Derfor er det ikke mange buksene igjen i skapet, har noen litt "baggy" som jeg fra før har brukt mye på jobb så disse brukes ennå. Når lønninga kommer, blir det nok litt mammatøy handling. Føler meg litt "dum" som begynner så tidlig, men det er jo ikke vits i kjøpe noen mellomting nå heller liksom..
 
Back
Topp