Mamma kjempesyk - frisk baby?

Kaffekanna

Glad i forumet
Junibollene 2023
Trodde baby 6 mnd smittet meg da han begynte å bli snørrete på mandag morgen (var med familie i helgen som var på bedringens vei - trodde iallefall vi). Tingen er at han ikke merket noe mer. Litt snørr en halv dag. That’s it.

Jeg derimot. Puuuh. Mandag natt ble jeg helt potte tett. Skikkelig bihulebetennelse. Full stopp i alt i «ansiktet». Tett i ører, tett i nesa, tett i hjernen, alt var tett. Men ikke hoste eller sår hals. Det kom fredag. Nå måtte jeg ta cosylan for å prøve å sove, gjør ikke annet enn å ligge i senga med smertefull hoste. Mens babyen (og mannen som jeg kysser flere ganger daglig) merker iiiiiingenting, ligger inntil meg i senga, drømmer søtt begge to. Enten så har jeg tidenes minst smittsomme infeksjon, ellers er det noe i fars gener som beskytter han og junior. Det er jo bare fint det, bedre jeg er syk enn baby på 6 mnd, men allikevel. Skal og sies jeg ikke har vært forkjølet på over 5 år - husker ikke engang sist jeg var syk. Flere andre som ikke har smittet noen, er jo litt merkelig?
 
Back
Topp