"Mamma hoste, mamma" "Mamma hoste, mamma"

Hekla85

Elsker forumet
Jeg måtte på en liten date med doskåla i morgens, mens littla spiste frokost....
Så for hver gang jeg brakk meg så hører jeg vesla på kjøkkenet: Mamma hoste Mamma!
Mamma hoste, mamma! Akkuratt som en liten pappegøye, hehe :P
De er nå søte disse små :)
 
Hehe ,ja huff ^^ Datteren min er 4,5 år og plukker opp fy-ord som en svamp, så når jeg var i samme situasjon hin dagen og mammadalthunden diltet gladelig etter gikk hun resten av dagen og sa "L (stefar) kan du få ut den helsikkens hunden?!" *kremt* aaaaner ikke hvem som kan ha sagt det :P
 


Javelin skrev:
Hehe ,ja huff ^^ Datteren min er 4,5 år og plukker opp fy-ord som en svamp, så når jeg var i samme situasjon hin dagen og mammadalthunden diltet gladelig etter gikk hun resten av dagen og sa "L (stefar) kan du få ut den helsikkens hunden?!" *kremt* aaaaner ikke hvem som kan ha sagt det :P


Hehe, ja, jeg bare venter på at hun skal komme med et stygt ord, for jeg er ikke særlig pen i målet selv ;) Prøver å beherske meg, men d er jammen ikke så lett, hehe.
Men man kjenner seg selv på barna sine, hihi :)
 


Javelin skrev:
Hehe ,ja huff ^^ Datteren min er 4,5 år og plukker opp fy-ord som en svamp, så når jeg var i samme situasjon hin dagen og mammadalthunden diltet gladelig etter gikk hun resten av dagen og sa "L (stefar) kan du få ut den helsikkens hunden?!" *kremt* aaaaner ikke hvem som kan ha sagt det :P


Å herregud jeg ler meg ihjel!!!!!!!!
 
Back
Topp