mamma er syk =(

Lollitupp

Flørter med forumet
fikk nettopp vite at mamma har fått hjernehinnebetennelse...
syns det er fryktelig skummelt

10-20% dødelighet, og fare for å havne i koma pga hjerneødem!

står selv på farta til ny legetime pga blødningene jeg har hatt, legen vil visst henvise meg til ny time hos gynekologisk på sykehuset for å sjekke cysten på eggstokken, livmorhalsen o.l.
men akkurat nå er jeg bare mest bekymret for mamma... vondt i hjertet mitt!

Uff, så utrolig synd! 
Håper hun kommer seg!!

Det er ikke noe hyggelig beskjed. Håper det går bra med mamman din, er hun på sykehuset? 

Ta imot en ny time til gyn og få sjekket spiren. Jeg var til UL og hadde en stor og fin cyste på venstreside og hun sa det skulle man ha pga egget er sluppet fra den eggstokken.

Lykke til og god bedring til mamma

Huff, det var trist.. Har selv vært gjennom et par runder med syke foreldre (aneurisme og lungekreft) - og det gikk bra begge gangene. Håper det går bra med mammaen din også!

Lyke til, og god bedring til dere begge!! *klem*

Fru H skrev:
Uff, så utrolig synd! 
Håper hun kommer seg!!

Fru H skrev:
Uff, så utrolig synd! 
Håper hun kommer seg!!

Sign

Lykke til med mammaen din og spiren din :)

:( det er ingen koselig beskjed å få, vet hvordan du har det.
sender deg en stor klem!
10-20% dødelighet er skremmende, men det er også 80-90% sjangse for at alt går helt fint.

det er skummelt ja... men som du sier vevina så er det større sjanse for å overleve!
men mamma har vært veldig plaget med både det ene og andre, så er trist at hun skal måtte gå gjennom dette også! livet er noen ganger skikkelig urettferdig...

spiren hadde det fortsatt fint, målt lengde i dag tilsier 10+3 og ikke 10 blank, men vet ikke hva jeg skal følge fram til ordinær termin enda. hjerterytme på 165 slag/min  heeerlig!

Sjokolademonster skrev:

Fru H skrev:
Uff, så utrolig synd! 
Håper hun kommer seg!!

Sign

Sjokolademonster skrev:

Fru H skrev:
Uff, så utrolig synd! 
Håper hun kommer seg!!

Sign

Lollitupp skrev:
det er skummelt ja... men som du sier vevina så er det større sjanse for å overleve!
men mamma har vært veldig plaget med både det ene og andre, så er trist at hun skal måtte gå gjennom dette også! livet er noen ganger skikkelig urettferdig...

spiren hadde det fortsatt fint, målt lengde i dag tilsier 10+3 og ikke 10 blank, men vet ikke hva jeg skal følge fram til ordinær termin enda. hjerterytme på 165 slag/min  heeerlig!

Så godt å høre at spiren har det braDa er det en mindre ting å tenke på;-) Håper det er fremgang hos mamman din og at hun snart kan nyte ventetiden på ett barnebarn... 

Så godt at alt er bra med spiren din :-)
Håper det også går bra med mammen din, og at hun blir fort frisk igjen !!

Heisan.
Min mor fekk hjernehinnebetennelse, å som du seier er det bare noen få % som ikkje klarer det. Det er svært lite sjanse att det skal gå ille med mamman din.
Men om du trenger noen å snakke med er det bare å sende ei melding, for eg var gjennom alt sammen, av ødem,koma og det att ho tilslutt forlot denne jord.
Eg var ikkje så gammel, men eg husker det meste om du trenger nokon.
God betring til dere begge, føler med deg.

Heisan.

Så kjempe bra att alt er bra med deg og den vesle.

Min mor fekk hjernehinnebetennelse, å som du seier er det bare noen få % som ikkje klarer det. Det er svært lite sjanse att det skal gå ille med mamman din. 
Men om du trenger noen å snakke med er det bare å sende ei melding, for eg var gjennom alt sammen, av ødem,koma og det att ho tilslutt forlot denne jord.
Eg var ikkje så gammel, men eg husker det meste om du trenger nokon.
God betring til dere begge, føler med deg.

Back
Topp