mamma er så søt...

Frk. LilleMy

Elsker forumet
ho er så bestemt på at det er ei lita Ellinor som kommer i februar så ho har sydd på rosa på sengesettet til vugga og rosa knapper og bord på hentesettet... hihi... (ho har aldri tatt feil da så...) spennanes å se eller så må ho sy om... hihi

legger ved et bilde av magen min i dag så kan jo der som er flinke til sånt si hva dere syns???

hva er forskjellen på jente- og guttemage?

hihi det er bra for magefølelsen til meg og sambo sier også jente, men vi kan jo bli overrasket... hihi

ORIGINAL: mari90

hva er forskjellen på jente- og guttemage?

det er litt forskjellig egentlig... guttemagen ser ut som en fotball mens jentemagen er mer banan/vannmelom formig... om den er spiss eller rund (tror spiss er gutt)... litt usikker.. ta testen her på BV...

http://www.babyverden.no/templates/Article____412.aspx

lykke til

Så fin mage du har notte87...! [;)]

Jeg har sånn stikk motsatt - peker framover min og, men er rundere og lavere, det skal visst tyde på en gutt...

MEN, svigermor hadde det, og fikk en jente, og motsatt, så er ikke så lett å bli klok på. Jeg har kjøpt en rosa OG en blå pyntepysj til visitten på sykehuset jeg da - helgardering...! [:D]

ORIGINAL: S.Reve FLODE

Synes også den ser jentete ut [:D][:D]

ORIGINAL: Trollemamma

Så fin mage du har notte87...! [;)]

Jeg har sånn stikk motsatt - peker framover min og, men er rundere og lavere, det skal visst tyde på en gutt...

MEN, svigermor hadde det, og fikk en jente, og motsatt, så er ikke så lett å bli klok på. Jeg har kjøpt en rosa OG en blå pyntepysj til visitten på sykehuset jeg da - helgardering...! [:D]

tusen takk[:D] ja man kan fort bli overrasket... hihi... har arvet mye klær jeg så har en eske med 50/56 blått og en eske med 50/56 rosa så gjenstår det å se hvem jeg skal ta ned... hihi... pluss masse unisex i kommoden allerede... føler meg ferdig og beredt nå ja.... greit å kjøpe en av hver da så lenge man ikke kjøper dobbelt opp av masse...

men finner man noe man bare måååå ha så like greit å kjøpe en av hver... nå er det jo så nærme så man kan bare bytte den ene igjen etter fødselen...[:D] 

gleder meg masse nå ja... teller dagene... hihi..

Back
Topp