Mamma- eller pappadalt?

En tråd i 'Juli 2017' startet av MinusNinus, 11 Jul 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. MinusNinus Glad i forumet Tilgangsansvarlig Septemberlykke 2015 Julibaluba 2017

Hei ladies :)

Har dere en skikkelig mamma- eller pappadalt? Min eldste var en helt vannvittig mammadalt, som bare fikk tilnavnet "apebaby" fordi hun krøllet opp beina når jeg forsøkte å sette henne ned :hilarious: Hun holdt på sånn leeeeeeeeenge! Mens lillebror, som forøvrig også er litt over gjennomsnittet glad i å bli bært, finnes ikke interessert i meg hvis faren er i rommet. I det sekundet mannen kommer inn døren, kaster han seg etter ham :) Mammaen synes det er veeeeldig rart :p

2. lykke_liten Forumet er livet Julibaluba 2017

Er forskjellig fra hver dag [emoji14] en dag vil han kun ha pappa, så kun mamma [emoji14]

• Liker Liker x 1
  3. Rimfrost92 Gift med forumet Septemberlykke 2015 Oktoberlykke 2019

Hun er pappa og puppedalt! Hadde jeg ikke hatt puppen, så hadde hun nok ikke enset meg:p

Mellomste er mammadalt, når jeg er hjemme så skal jeg gjøre alt, prøver faren seg så blir han sint!

Eldste er vel litt begge deler, jeg og bf er ikke sammen, så er hun hos oss er det meg, hos faren er det far som gjelder:)

• Liker Liker x 1
  4. Julilykke-17 Forumet er livet Marsboere 2020 Julibaluba 2017 Februarbarna 2020

Hun lyser opp hver gang hun ser paopaen sin, men er skikkelig mammadalt. Strekker armer og vil til meg om noe er skummelt eller vanskelig

• Liker Liker x 1
  5. Håper på nr 4 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Novemberlykke 2018 Julibaluba 2017

Pappan jobber mye offshore så han har ikke noe valg her:p

• Liker Liker x 1
  6. Elva Gift med forumet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene Julibaluba 2017

Litt begge deler, mannen påstår han er mammadalt, men han er minst like mye pappadalt :p

• Liker Liker x 1
  7. Augustjente86 Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Julikulene 2020 Julibaluba 2017

Mammadalt definitivt! Og en apekattunge som du som fint beskrev det ;)

• Liker Liker x 1
    Last edited: 13 Jul 2018
  8. Marrylou Forumet er livet It's gonna be May 2019 Julibaluba 2017

Mammadalt uten tvil :) så nå er det bra pappapermen er i gang [emoji38][emoji38]

• Liker Liker x 1
  9. Her er det kun mamma som gjelder store deler av dagen :p men selvfølgelig veldig glad for å se å være med pappa og :Heartred

• Liker Liker x 1
  10. Bamsemin Glad i forumet

Mammadalt siden dag 1! Hun kan godt bli holdt av pappaen sin, men hvis jeg kommer inn i rommet skal hun rett til meg!

• Liker Liker x 1
  11. Utålmodigemeg Gift med forumet Oktoberfruene 2018 Julibaluba 2017

Tilbake til mordalt nå etter jeg ble hjemmeværende igjen. Var mer fardalt når jeg jobba :)

• Liker Liker x 1
  12. Tina78 Forelsket i forumet

Begge mammadalt

• Liker Liker x 1

Del denne siden