Mamma- eller pappadalt?

MinusNinus

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberlykke 2015
Julibaluba 2017
Hei ladies :)

Har dere en skikkelig mamma- eller pappadalt? Min eldste var en helt vannvittig mammadalt, som bare fikk tilnavnet "apebaby" fordi hun krøllet opp beina når jeg forsøkte å sette henne ned :hilarious: Hun holdt på sånn leeeeeeeeenge! Mens lillebror, som forøvrig også er litt over gjennomsnittet glad i å bli bært, finnes ikke interessert i meg hvis faren er i rommet. I det sekundet mannen kommer inn døren, kaster han seg etter ham :) Mammaen synes det er veeeeldig rart :p
 
Hun er pappa og puppedalt! Hadde jeg ikke hatt puppen, så hadde hun nok ikke enset meg:p

Mellomste er mammadalt, når jeg er hjemme så skal jeg gjøre alt, prøver faren seg så blir han sint!

Eldste er vel litt begge deler, jeg og bf er ikke sammen, så er hun hos oss er det meg, hos faren er det far som gjelder:)
 
Hun lyser opp hver gang hun ser paopaen sin, men er skikkelig mammadalt. Strekker armer og vil til meg om noe er skummelt eller vanskelig
 
Litt begge deler, mannen påstår han er mammadalt, men han er minst like mye pappadalt :p
 
Mammadalt definitivt! Og en apekattunge som du som fint beskrev det ;)
 
Last edited:
Mammadalt uten tvil :) så nå er det bra pappapermen er i gang [emoji38][emoji38]
 
Her er det kun mamma som gjelder store deler av dagen :p men selvfølgelig veldig glad for å se å være med pappa og :Heartred
 
Mammadalt siden dag 1! Hun kan godt bli holdt av pappaen sin, men hvis jeg kommer inn i rommet skal hun rett til meg!
 
Begge mammadalt
 
Back
Topp