Mamma eller pappadalt ?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
Eldste er pappajente yngste er mammadalt så det holder :)

Eldste er pappadalt, minste er mammadalt.

Jeg har en skikkelig mammadalt ;)

Definitivt pappadalt, han har vært hjemme i pappaperm nå. Så det er kun pappa som gjelder :)

Her er det litt opp og ned.. Nå om dagen er Vesla veldig mammadalt... Henger rundt meg som ei flue noen ganger.
Men hvis pappa har jobbet mye en periode og hvert lite hjemme. Da er hun BARE pappas jente.

Lillemann her blir 11 mnd til tirsdag, og han er så pappadalt :P Men tror det har noe med at jeg går hjemme med han hver dag, også ser han jo bare pappaen sin fra han kommer hjem fra jobb og til det er sengetid :)

Eldste er ekstremt mammadalt og har alltid vært det. Minste har blitt mer mammadalt siste tiden, men pappa er også helt topp , så hun er nok begge deler.

Mammadalt. Han trives hos alle, men straks jeg kommer skal han helst til meg, og hvis jeg er i rommet vil han helst bæres. Hvis pappaen har ham kan han være lenge på gulvet for seg selv. Straks jeg kommer inn blir han grinete og skal bæres.

Jeg har en kosegutt, samme for han om han sitter på min, pappas eller mormor sin arm. Hvis han slår seg kan mormor eller pappa løfte han opp og trøste selv om jeg står rett ved siden av.

Jeg har ei lita mammajente, ennå iallefall ;-)

Back
Topp