Mamma bukser

guessme

Flørter med forumet
Flere som har startet med dette?

Er veldig tidlig, og jeg får sikkert på meg de vanlige buksene, men klarer rett og slett ikke at det klemmer over magen!
Derfor har jeg brukt mammabukser i dag! Himmelsk!

Jepp, orker ikke noe stramt over magen så her er mammabuksene fast hver dag nå!

Mammabukser siden uke 6 her :)

Jeg brukte mammabukse i dag på bytur, det var godt. Men det går å bruke vanlig ennå om jeg kan åpne knappen litt. Er 11 uker i dag.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Måtte krype til korset å kjøpe meg noe mammabukser og noen vide topper idag! Så lite klær som passer og ser fint ut av det gamle jeg har.

Er 12+1 i dag og begynte vell med mammabukser i uke 6 :p Deeeilig!! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Finner ingen mammabukser som passer jeg :-( Så her blir det mye tights fremover :-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Må krype til korset nå og få kjøpt meg noen mammabukser gitt:-P blir shopping før jobb på tirsdag:-)

Sent from my iPad using BV Forum

I dag gikk det ikke med vanlig bukse... ikke snakk om at jeg klarte å ha den igjen. Nå har jeg puste fritt!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Bruker slik harem bukse frå Cubus! Veit ikke om mammabuksene eg har passer! Større no enn sist eg var gravid :(

Ipaden min <3

Ja, eller rettere sagt mammatights. Har mye problem og vondter med magen til vanlig, så klarer ikke gå med noe annet en tights :(

Begynte å bruke det rundt uke 10 tror jeg det var. Kan bruke de vanlige buksene mine men de strammer så fælt. Mammabuksene i minste str passer fint men er litt store på det tøystykket over magen. Bruker jeg litt store gensere går det finfint likevel. Å komfort før utseendet akkurat nå altså XD så mye annet som føles ubehagelig for tiden at klærne får ikke være et problem :-P

Sitter her på jobb med en buske så strammer over magen. Det er sååå utrolig ubehagelig. I morgen... mammabukse!

Begynte når jeg var 14 uker sist. Nå er jeg 8+3 og de vanlige buksene fungerer fint enda, må bare åpne knappen når jeg sitter, og på ettermiddagene:P:) tror nok jeg må begynne med namnabukser litt tidligere denne gangen da;)

Jepp! And I løøøøøv it! Det er virkelig en ny verden :)

Hvor kjøper dere disse digge buksene? Må gå til innskaffelse av noen selv, men har ikke ork til å lete over alt..

Back
Topp