Mamma-bukse

Helt normal tror jeg.. Bestillte small jeg, og det er det jeg bruker til vanlig! Den går helt fint an til å bruke som en vanlig joggebukse også. Vises ikke at det er en mammabukse hvis man bare bretter ned den kanten [:)]
Den var ganske tøyelig også [;)]

Jeg har også den joggebuksa. Helt nydelig å ha på seg![8D][:D]

H&M bukser er alltid for korte til meg[:)]

Den venter eg også på i posten, både buksa og jakka[:D] men det er leeenge til den kommer[:-] Så eg må nok bare ha litt mere tolmodighet!

ORIGINAL: Rappo

H&M bukser er alltid for korte til meg[:)]

Hmm.. kjedelig da! Det problemet har ikke jeg.. Alle bukser er for lange for meg [8D]

ORIGINAL: mamma til leah

Den venter eg også på i posten, både buksa og jakka[:D] men det er leeenge til den kommer[:-] Så eg må nok bare ha litt mere tolmodighet!

Hvorfor er det så lenge til det kommer? Tok bare 4 dager for min del..

ORIGINAL: mairo88

ORIGINAL: mamma til leah

Hvorfor er det så lenge til det kommer? Tok bare 4 dager for min del..

ene genseren kunne eg få med en gang, men resten av klærne som eg bestilte var klare i slutten av august! Så regner med  dei ikkje hadde det inne?[8D] hmm veit ikkje....men eg lika å få det samla, sparer en del på det....så da ble det slik[:)]

Bestilte det grå settet i helga fra HM eg og, skulle visst få det innen denne uka [;)] gleder meg, blir deilig med klær som passer igjen [:D]

Den ligner veldig på en bukse fra H&M som jeg arvet av søstra mi. Kan skrive under på at den er veldig god. Har brukt den flere ganger allerede. Har bare brettet den ned i livet.

Back
Topp