Mamma/bærejakke

Tulipan:)

Elsker forumet
Desemberlykke 2018
Januarlykke 2019
Vårspirene 2021
Noen som har gode erfaringer å dele.? Er så mye å velge i der ute.
 
Fekk denne til jul, godt fornøgd så langt! Men berre brukt som gravid endå, med forrigemann hadde eg ikkje bærejakke.

Viktigaste var at den var regntett og vindtett, og kunne fungere for bæring både på mage og rygg.

Screenshot_20210124_063119_com.android.chrome.jpg
 
Ikke bærejakke, men kjøpte en gravidjakke fra Stormberg som jeg er fornøyd med. Ikke den fineste passformen, men den er praktisk. Vattert, så den varmer litt, men med plass til å ha på varme klær under også tåler den litt regn. Kosta bare 599! Så på en del gravid-/bærejakker på zalando og bestilte noen. De var riktignok penere, men ikke tykkere og stoffet kjentes ut som det kom til å trekke til seg vann, og de var mye dyrere.. De var lett vattert de også, men ikke like romslige og plass til tjukk grnser under som den fra Stormberg. :) Mye mulig at stormbergjakka kan fungere som bærejakke på et vis!
 
Synes det var bedre med trekk (vind og vanntett med fleece lining) til selve bæreselen, men det er jo smak og behag :) Bærer ikke i all slags vær liksom og nå med aprilbaby blir det nok mest bæring i vår/sommer/høst. Så tenker det holder :)
 
Synes det var bedre med trekk (vind og vanntett med fleece lining) til selve bæreselen, men det er jo smak og behag :) Bærer ikke i all slags vær liksom og nå med aprilbaby blir det nok mest bæring i vår/sommer/høst. Så tenker det holder :)
Ja, sant at været muligens blir ok. Kan håpe, selv om vi bor på Rogalandskysten ;) Jeg skal bruke sjal denne gang hvis jeg /baby trives med det. Planen er å kunne bruke t/r bhg med storebror. Vi får se.. Kan jo kjøpe en jakke etterhvert hvis behovet oppstår :happy:
 
Ja, sant at været muligens blir ok. Kan håpe, selv om vi bor på Rogalandskysten ;) Jeg skal bruke sjal denne gang hvis jeg /baby trives med det. Planen er å kunne bruke t/r bhg med storebror. Vi får se.. Kan jo kjøpe en jakke etterhvert hvis behovet oppstår :happy:
Høres lurt ut å se an hva behovet blir. Eneste som er litt guffent er den vinden, men kjøpte ikke trekket før langt utpå høsten sist. Frem til da var vindfleecedressen fra Polarn helt gull :)

åååh gleder meg til å følge i bhg med lillesøster :love017
 
Fekk denne til jul, godt fornøgd så langt! Men berre brukt som gravid endå, med forrigemann hadde eg ikkje bærejakke.

Viktigaste var at den var regntett og vindtett, og kunne fungere for bæring både på mage og rygg.

Vis vedlegget 346865
Denne ligner på min. Har brukt den til ryggbæring med minste, og den satt godt :) skal ta den frem og bruke siste del av svangerskapet, når det er litt mildere ute. Hvis den fortsatt passer når den tid kommer :hilarious:
 
Back
Topp