Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, sant at været muligens blir ok. Kan håpe, selv om vi bor på Rogalandskysten Jeg skal bruke sjal denne gang hvis jeg /baby trives med det. Planen er å kunne bruke t/r bhg med storebror. Vi får se.. Kan jo kjøpe en jakke etterhvert hvis behovet oppstårSynes det var bedre med trekk (vind og vanntett med fleece lining) til selve bæreselen, men det er jo smak og behag Bærer ikke i all slags vær liksom og nå med aprilbaby blir det nok mest bæring i vår/sommer/høst. Så tenker det holder
Høres lurt ut å se an hva behovet blir. Eneste som er litt guffent er den vinden, men kjøpte ikke trekket før langt utpå høsten sist. Frem til da var vindfleecedressen fra Polarn helt gullJa, sant at været muligens blir ok. Kan håpe, selv om vi bor på Rogalandskysten Jeg skal bruke sjal denne gang hvis jeg /baby trives med det. Planen er å kunne bruke t/r bhg med storebror. Vi får se.. Kan jo kjøpe en jakke etterhvert hvis behovet oppstår
Denne ligner på min. Har brukt den til ryggbæring med minste, og den satt godt skal ta den frem og bruke siste del av svangerskapet, når det er litt mildere ute. Hvis den fortsatt passer når den tid kommerFekk denne til jul, godt fornøgd så langt! Men berre brukt som gravid endå, med forrigemann hadde eg ikkje bærejakke.
Viktigaste var at den var regntett og vindtett, og kunne fungere for bæring både på mage og rygg.
Vis vedlegget 346865