Mamaliscious

Fru Katthult og zerlina, dere var kjempefine! Likte begge kjolene kjempegodt :) Tina, du blir sikkert rålekker i den[;)]

Misforsto visst pointet med denne tråden jeg da [:)] Men jeg må si som Sunniva at jeg bruker klær avhengig av dagsformen, så liker egentlig det meste. Kler meg stort sett trendy og pent, blir ofte støvletter og tights/ skjørt, og liker gjerne en litt rocka stil privat, med f.eks skinnjakke, sorte jeans og en kul topp.

Pene var de begge to, Du blir nok lekker uansett hva du velger!:)
Personlig elsker jeg rødt å kler litt farge, så hadde nok gått for den hvis en var til meg[:)]

ORIGINAL: *Amalie mi*

ORIGINAL: Jadasåneida

Hot mama er vel ikke akkurat det jeg ville kalt noen som hadde tatt på seg noe sånt.[8D] 

heeelt enig, så mer ut som ei gammel kjerring som ville hatt på seg det der [8D]

jeg syns de va rååå kule da!!
elsker vintage stil. både i klør og intriør [:D][:D]

ORIGINAL: *yummymummy*

jeg elsker vintage kjoler, og kjoler med 50 talls-snitt.
Har også 3 orginale vintage kjoler hengende i skapet[;)]

Heldige du! Men hvis jeg husker den forrige signaturen din riktig, så er jeg ikke overrasket [:D]

ORIGINAL: Sunniva snopesyk

Men vintage er jo nydelig! Det hadde jo være rått å hatt en ekte vintage Valentino kjole eller noe sånt [:D]

Sukk! Eller en av de nyere fra den røde kolleksjonen, 2008 eller 2009 var det vel? Men da måtte man crashet et ball eller en galla [8D] Noen av de enkle 70-tallskjolene hans kunne man brukt til "hverdagsfint"

ORIGINAL: Melines

Kul kjole! Ikke noe drawback at det er Sex Pistols [:D] Vet ikke hvordan du ser ut, men tipper du er typen som kunne gått i rocka 60-tallskjole

F.eks en slik: http://farm4.static.flickr.com/3068/2435869964_0f46b3e9ec.jpg?v=0
Eller denne:

ORIGINAL: ~RenateMor~

hva jeg ville valgt hadde kommet helt ann på situasjonen. noen tilfeller noe lignende dette:

Stilig! Men ikke min stil [:)] Den ene montasjen var litt Gossip Girl Man skulle vel hatt en rik mann [8D]

ORIGINAL: Kaffikåno

Ja... vi over 30[:D] Men det var det med kroppen da! Har drømt om noe sånn leeeenge, og har nå noen i den stilen, men i billigere utgaver...

Men drømmer om en lekker 1950s kjole med stort skjørt[:D]

Det er jo fint med vide 50-tallskjoler, at man kan ha så store hofter man bare vil [:D] Og kjolen skaper jo midje, bare om å gjøre å finne riktig størrelse, eller få noen til å sy den om.

Back
Topp