• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Mamaliscious

Zerlina

Glad i forumet
Haha, det var vel ikke helt dette jeg hadde tenkt meg, en diskusjon for og imot vintagestil [;)] Lurte på hva dere ønsker dere om dere kunne velge noe flott tøy, uten å tenke på pris, kroppsfasong, om det er mulig å kjøpe osv. Haute couture eller kjendiskjole ingen hindring. Så gjør som Tina, sleng ut link eller bilde [:D]

Jeg selv elsker innsvingede kjoler fra slutten av 50-tallet/tidlig 60-tall, type lady-like-stil. Og aller helst vintage, altså brukte autentiske kjoler. Disse har jeg bare funnet bilde av på nettet (fra vintagebutikker) som eksempel på stilen, sliter med å finne noe på second hand eller ebay. Enten er det altfor dyrt for meg, eller så er ikke kjolen helt "riktig" (jeg kan ikke sy) osv.

Gamle kjerringer? Vel, lille venn, bestemora di gikk nok i noe sånt og var hot mama. Ellers hadde ikke du sittet her i onepiecen din [;)]

-----------------------
Hvis du kunne velge et antrekk - helt uavhengig av pris, tilgang og alt slikt tull, hehe - hva ville du hatt? For å være hot mama, altså [:D]

Ønsker meg noe sånt, en vintagekjole:

Selvfølgelig med sko og veske til [:)]

ORIGINAL: Jadasåneida

Hot mama er vel ikke akkurat det jeg ville kalt noen som hadde tatt på seg noe sånt.[8D] 

heeelt enig, så mer ut som ei gammel kjerring som ville hatt på seg det der [8D]

ORIGINAL: *Amalie mi*

Hot mama er vel ikke akkurat det jeg ville kalt noen som hadde tatt på seg noe sånt.[8D] 

heeelt enig, så mer ut som ei gammel kjerring som ville hatt på seg det der [8D]

[8D]

Er helt uenig med de over her, synes begge kjolene var rålekre og skulle gjerne hatt den røde i skapet. Den andre var også fin, men fargen er feil til meg (hadde blitt gjennomsiktig i den)

Hvor har du funnet disse kjolene?

ORIGINAL: Kaffikåno

Er helt uenig med de over her, synes begge kjolene var rålekre og skulle gjerne hatt den røde i skapet. Den andre var også fin, men fargen er feil til meg (hadde blitt gjennomsiktig i den)

Hvor har du funnet disse kjolene?

Signerer[:D]

Jeg synes den rød var fin jeg. Ikke noe jeg kunne gått med, men heller skulle ønske. [:)]

Syns begge er stilfulle, klassiske og veldig fine, men likte den røde best. Og tror definitivt du kommer til å bli en hot mama uansett hvilken du velger.

ORIGINAL: ~RenateMor~

ORIGINAL: MissOddsteenOGMichee

ORIGINAL: *Amalie mi*

[8D]

Ikke enig i dette.. Disse kjolene sitter nok som smurt på de som har kropp til det og vet å style seg med sko og tilbehør. Kan bli riktig så smashing dette.. MEn på min kropp og min stil, så er nok ikke disse høyest på ønskelisten[:)]

Utrolig stilig med slike vintage-kjoler! Den røde var knallstilig! Ikkje til meg, men rette typen er såååå stilig i den stilen!![:D]

ORIGINAL: TinaCeline

Da hadde jeg handla hemningsløst på www.Gothica.no

Takk, Tina! Endelig noen som skjønte tråden [:D]

Jeg endrer stil sånn ca hver dag, så det er vanskelig å vite hva jeg aller helst ville handla [8D]
Noen dager er jeg veeeldig glad i den romantiske stilen, noen dager vil je være litt rocka, mens andre dager vil jeg bare se ung og fresh ut. Om du skjønner [;)]

Men vintage er jo nydelig! Det hadde jo være rått å hatt en ekte vintage Valentino kjole eller noe sånt [:D]

ORIGINAL: Zerlina

Gamle kjerringer? Vel, lille venn, bestemora di gikk nok i noe sånt og var hot mama. Ellers hadde ikke du sittet her i onepiecen din [;)]

hahahahaaaaaa

Jeg likte best den røde, selv om jeg ikke hadde kledt en slik kjole! Om farmor hadde kommet i en slik kjole, hadde jeg nok ledd feil på meg[8D] Synes vintage er nydelig på de som kler det! Jeg kunne heller ha falt for noe slikt. Jeg ser bare rar ut når jeg stivpynter meg[&:]

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik!!!!!! Jeg gikk inn på siden for å se nærmere på kjolen og det er jo en sex pistols kjole (står på ryggen i rosa) and, I'm in love

http://img.hottopic.com/is/image/HotTopic?src=HotTopic/810175_hi&layer=comp&$243x364$ (fikk ikke lasta opp bildet)

Ja... vi over 30[:D] Men det var det med kroppen da! Har drømt om noe sånn leeeenge, og har nå noen i den stilen, men i billigere utgaver...

Men drømmer om en lekker 1950s kjole med stort skjørt[:D]

ORIGINAL: Fru Katthult

Jeg kjørte den stilen der i bryllupet til et vennepar for noen år siden. Riktignok ikke i noen vintagekjole, men en sort kjole i den stilen fra HM(den henger i skapet og venter på at jeg skal bli slank nok igjen). Var hos frisøren og satte opp håret, var på loftet hos bestemor og fant sko og vesker.

Det ble utrolig stilig om jeg får si det selv [:D]

Bilde?

ORIGINAL: Zerlina

ORIGINAL: TinaCeline

Da hadde jeg handla hemningsløst på www.Gothica.no

Takk, Tina! Endelig noen som skjønte tråden [:D]

[:D]

ORIGINAL: jegerbomsen

Fru katthult!! DU SÅ SMASHING UT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DÆSKEN!

Kjempebra stil! Så fin fasong [:)] Gikk sånn på et julebord for noen år siden, men hadde ikke vært hos frisør...burde kanskje ha gjort det. En kjole fra Mango som jeg ikke tør prøve om passer lenger. Den har spiler i livet, så den kan nok ikke sys ut. Gikk for runde tupp på skoene, det jeg liker best egentlig. Men dine var flotte [:)]

*poff*

Ikke quote

Back
Topp