Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dollface skrev:
Nei, men jeg har bestilt mamalicious klær fra nelly.com og det gikk kjapt ;)LittleMonkey skrev:
er de billigere trooo..
LittleMonkey skrev:
Dollface skrev:
Nei, men jeg har bestilt mamalicious klær fra nelly.com og det gikk kjapt ;)LittleMonkey skrev:
er de billigere trooo..
Eg veit ikkje...
Det var salg da jeg handlet der.. Det er vel ganske utplukka nå, men de har jo en del som ikke er nedsatt også :)
Dollface skrev:
LittleMonkey skrev:
Dollface skrev:
er de billigere trooo..
Eg veit ikkje...
Det var salg da jeg handlet der.. Det er vel ganske utplukka nå, men de har jo en del som ikke er nedsatt også :)
den jakka jeg ville ha var på 50% på mamalicious så da bestiller jeg der.. :)
LittleMonkey skrev:
Dollface skrev:
LittleMonkey skrev:
Dollface skrev:
er de billigere trooo..
Eg veit ikkje...
den jakka jeg ville ha var på 50% på mamalicious så da bestiller jeg der.. :)
Bra plan
Dollface skrev:
det hender jeg glimter til..
problemet er bare at det har en tendens til å bli så mye mer enn planlagt i handlekurven.. og vi har eh.. liksom nok å svi av tusenlappene på framover har jeg skjønt..... trodde terassebord var billig jeg............ *sukk*
Hvordan er størrelsene??mamma09og10 skrev: