MAM og Avent flasker

Mari87

Elsker forumet
Pleier å bruke de flaskene som fulgte med avent pumpa noen ganger,og da måler jeg med en annen flaske for så å helde oppi siden det ikke er noen målestrek for 150 ml på de. I dag brukte jeg mam flaske for å måle med,og når jeg helte oppi avent koppen så målte den 160[8|] altså 150 på mam og 160 på avent,måler jeg med avent blir det riktig. Merklig at det skal være forskjell? Hvertfall siden de er så nøye med at det skal være akkurat så så mange ml antall måleskjeer.

Har merket det selv, måtte måle i avent flaskene før, siden det ikke var strek på 150 (tror jeg det var) på mam flaskene. Så jo fort at det er stor forskjell på ml [&:]

På sykehuset sa di at flaskene ikke var helt riktige på mål..... [8|]

ORIGINAL: gullemitt09

merket det når det er 10 ml forskjell bare på de to [8|] men er det noe man trenger å bekymre seg noe for tror dere?

ORIGINAL: Mari87

merket det når det er 10 ml forskjell bare på de to [8|] men er det noe man trenger å bekymre seg noe for tror dere?

Nå skal/kan de jo få vann utenom melken, så om det er litt for mye vann blandet med mme tror jeg ikke det gjør noe. Så lenge det ikke går andre veien, at det blir for mye pulver i forhold til vann [:)]

ORIGINAL: *Høna*

Nå skal/kan de jo få vann utenom melken, så om det er litt for mye vann blandet med mme tror jeg ikke det gjør noe. Så lenge det ikke går andre veien, at det blir for mye pulver i forhold til vann [:)]

De skal da ikke ha vann før senere? Skal de det da?
Trodde man skulle vente med alt annet om de ikke krever det til 6mnd jeg.

ORIGINAL: TonjeJenta

ORIGINAL: *Høna*

De skal da ikke ha vann før senere? Skal de det da?
Trodde man skulle vente med alt annet om de ikke krever det til 6mnd jeg.

Derfor jeg skrev skal/kan [:)] Jeg fikk beskjed om at siden han får grøt bør han få vann også!

Back
Topp