Mam flaskesmokk

Sandbakk

Juni12s Moroklump :)
VIP
Knerten her bruker den typen... Men bruker fortsatt nr 2..
Nr 3 som er beregnet fra 4mnd renner alt for fort!
Andre som har samme problemet?

Vi har brukt 3 størrelsen siden han var 4-5 mnd. Han ammes jo til vanlig, men når han får vann eller MME (hvis jeg er borte) bruker han flaske.

Vi bruker ikke flasker.. Kjøpte mange fancye glassflasker når jeg gikk gravid, som jeg ikke har fått brukt:-P

vi har ett par forskjellige typer flaske som a får vann på, men vi bruker de minste typene :p ellers renner det rett og slett for fort for a..... samme på mam

Ja, vi har brukt 3-smokkene fra MAM når han får vann til måltidet, så gikk nylig tilbake til vanlig Avent-tut siden han da kan drikke litt mer kontrollert. Tidligere ville han ikke ta den, men tok MAM-tuten. Synes 4-tuten til Avent (fra 6 mnd) renner mye mer kontrollert enn 3-tuten til MAM.

Ja det høres ut som han drukner når vi bruker nr 3, så her brukes nr 2:)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Her brukes det mam 1 er sutt.. Han takler ikke 2 er sutter :p
Så her tar det tid ved måltidene :p

Ja, kommer ganske fort ja.. Men Maria har lært hvordan hu skal drikke av de uten at det kommer for fort

Bv app på iPad :D <3

Har den tutten som fulgte med når jeg kjøpte flaska, vet ikke hva det er. Men hun bruker den ikke så mye, av og til med vann, eller melk om det ikke er andre rene. Storesøster hadde også mam som "ekstraflasker/vannflasker, og skiftet aldri tutten på den heller.

Back
Topp