Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: plex
1. noen her som bruker mam flaskene med skrubånn? som tar de i mikroen?
går det bra? mente det sto i bruksanvisningen at de ikke skulle brukes i vannbad eller mikro.
2. Hvilke tuttnr bruker dere på smokkene nå?
ORIGINAL: frøken Andersen*
1. Har dem i mikroen på full varme i 4 min. hver dag! Funker helt fint :)
2. Bruker smokk nr.2, prøvd nr.3 også men da sprutgulper hun!

ORIGINAL: Morellskatten
Vi har dem i mikroen. Bruker de minste smokkene fremdeles - ellers står gulpen veggimellom! [8D]
De er visst ikke så "mannevennlige" de flaskene - ihvertfall ikke her i huset [:D] Mannen jobber som ingeniør med spesialområde hydraulikk og pakninger (type sånn som de hvite pakningene i bunnen av flasken). Han har ALDRI klart å fylle en mam-flaske uten at det lekker fra bunnen [:D][8D] Er ALLTID melk på gulvet når han skal lage til flaske [:D]
ORIGINAL: ilabom
Hvis de ikke skal varmes i mikro eller i vannbad, hvor skal man varme de da? [8D]
ORIGINAL: ilabom
Hvis de ikke skal varmes i mikro eller i vannbad, hvor skal man varme de da? [8D]
ORIGINAL: Mirell
[8|][8|][8|][8|]
ehhmm..
kan jeg stille ett "dumt" spørsmål...
Flaske med SKRUbunn??
Hva har jeg gått glipp av nå??
ORIGINAL: frøken Andersen*
ORIGINAL: Morellskatten
Vi har dem i mikroen. Bruker de minste smokkene fremdeles - ellers står gulpen veggimellom! [8D]
De er visst ikke så "mannevennlige" de flaskene - ihvertfall ikke her i huset [:D] Mannen jobber som ingeniør med spesialområde hydraulikk og pakninger (type sånn som de hvite pakningene i bunnen av flasken). Han har ALDRI klart å fylle en mam-flaske uten at det lekker fra bunnen [:D][8D] Er ALLTID melk på gulvet når han skal lage til flaske [:D]
Haha, samme her! Han har til og med glemt å sette på bunn, så har bare helt vann i flaska UTEN bunn! [8D]
Og ikke hatt i den hvite, da renner det jo tvers igjennom... :p Men blitt flink nå da [:D]