Maltekstrakt

Stardust

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Junibarna 2019
FebbisBebbis2021 ❄️
Skal kjøpe inn maltekstrakt da lille sliter litt med magen. Men jeg har aldri sett maltekstrakt før :p er det pulver eller den sirupen som kommer når man søker?
Vil ikke kjøpe feil.
 
Jeg har bare sett sirupen.

Men nå er det litt motstridende om malt vil hjelpe, siden de har funnet ut at malt kan gi hard mage også...

Skal se om jeg finner artikkelen...
 
Skal kjøpe inn maltekstrakt da lille sliter litt med magen. Men jeg har aldri sett maltekstrakt før :p er det pulver eller den sirupen som kommer når man søker?
Vil ikke kjøpe feil.
Her er det jeg fant på ammehjelpen iallefall.

Tenker mye gjelder selv med erstatning
 

Vedlegg

  • Screenshot_20190625_182847_org.mozilla.firefox.jpg
    Screenshot_20190625_182847_org.mozilla.firefox.jpg
    31,6 KB · Visninger: 18
Skal kjøpe inn maltekstrakt da lille sliter litt med magen. Men jeg har aldri sett maltekstrakt før :p er det pulver eller den sirupen som kommer når man søker?
Vil ikke kjøpe feil.

Jeg har sett den sirupen de har i butikken i bruk hvertfall :)
Hør med hs hva vedkommende anbefaler, men kjenner flere som har hatt effekt av malt i mme.
 
Vi bruker den sirupen og baby har god effekt av det :) Hard i magen ellers pga mme, men med malt er all ubehag ved avføring borte :)
 
Sirupen. Vi hadde motsatt effekt, og lille fikk mer vondt i magen og gulpet masse når vi gav malt.
 
Sirupen ja. Var ikke noe god løsning her. Hun spydde som en foss rett etter hun fikk det:-/
 
Vi prøvde sirupen. Den fås vel i vanlig butikk. Ikke sett noe annet.
Dårlig effekt her, men det var nok fordi han reagerer på gluten, så ingen god indikasjon på om det egentlig fungerer...
 
Vi brukte sirupen :) Hadde aldri hørt om maltekstrakt før jeg fikk lillegullet :p Og der hadde det stått i butikkhyllene hele tiden :p
 
Back
Topp