Maltekstrakt

En tråd i 'Amming og ernæring' startet av Stardust, 25 Jun 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Stardust Elsker forumet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Junibarna 2019 FebbisBebbis2021 ❄️

Skal kjøpe inn maltekstrakt da lille sliter litt med magen. Men jeg har aldri sett maltekstrakt før :p er det pulver eller den sirupen som kommer når man søker?
    Vil ikke kjøpe feil.

2. Klatremus Lillemann Juni12s allviter/orakel VIP

Jeg har bare sett sirupen.

Men nå er det litt motstridende om malt vil hjelpe, siden de har funnet ut at malt kan gi hard mage også...

Skal se om jeg finner artikkelen...

3. Klatremus Lillemann Juni12s allviter/orakel VIP

Her er det jeg fant på ammehjelpen iallefall.

Tenker mye gjelder selv med erstatning

Vedlagte filer:

4. Veivalsa Forumet er livet Himmelbarn Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Jeg har sett den sirupen de har i butikken i bruk hvertfall :)
    Hør med hs hva vedkommende anbefaler, men kjenner flere som har hatt effekt av malt i mme.

5. Reana Gift med forumet ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Vi bruker den sirupen og baby har god effekt av det :) Hard i magen ellers pga mme, men med malt er all ubehag ved avføring borte :)

6. Ceccii86 Forumet er livet Desemberlykke2017 Snøfnuggene 2018

Sirupen. Vi hadde motsatt effekt, og lille fikk mer vondt i magen og gulpet masse når vi gav malt.

7. Aaavinter Gift med forumet Oktoberfruene 2018

Sirupen ja. Var ikke noe god løsning her. Hun spydde som en foss rett etter hun fikk det:-/

8. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Vi prøvde sirupen. Den fås vel i vanlig butikk. Ikke sett noe annet.
    Dårlig effekt her, men det var nok fordi han reagerer på gluten, så ingen god indikasjon på om det egentlig fungerer...

9. Vi brukte sirupen :) Hadde aldri hørt om maltekstrakt før jeg fikk lillegullet :p Og der hadde det stått i butikkhyllene hele tiden :p

Del denne siden