Maltekstrakt

StineHelene

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Hei,

Hvordan er blandingforholdene til malteksteakt og mme, har ikke problem nå med treg mage. Men mme'en vi bruker faller ikke helt i smak, og det skal visst hjelpe på smaken og..

Eller finnes det noe negativt med å bruke det?

Hvordan får man løst opp den ekstrakten? Den løser seg vel ikke opp på 37 grader?

På sykehuset bruker de en ts pr 250 ml, men helsesøster synes det var litt mye og foreslo at man tok en smørekniv nedi makten, la det renne av og så blande i melka.

Brukte vell tuppen av en teskje når vi gav flaske forrige gang. Har man for stor dose kan det gi motsatt effekt og mer magevondt

Takk for svar, vi tenkte å bruke det kun til å gi litt smak til den vonde mme`en - men spørsom det er lurt når magen nå har løsnet.

Hei,

Hvordan er blandingforholdene til malteksteakt og mme, har ikke problem nå med treg mage. Men mme'en vi bruker faller ikke helt i smak, og det skal visst hjelpe på smaken og..

Eller finnes det noe negativt med å bruke det?

Hvordan får man løst opp den ekstrakten? Den løser seg vel ikke opp på 37 grader?
Brukte malt noen dager fordi jeg trodde hun hadde vondt i magen , men hun ble bare værre. Og jeg hadde 1/2 teskje i annenhver flaske.
Kuttet ut malten og har nå ei frøken som hylgriner mye mye mindre.
Så vær obs!!!:)

Brukte malt noen dager fordi jeg trodde hun hadde vondt i magen , men hun ble bare værre. Og jeg hadde 1/2 teskje i annenhver flaske.
Sniker! Samme her. Blei mye verre av malt

Takk, vi har bare forsøkt i to flasker ettersom det ikke virker som hun liker den nye MME`en. Synes ikke hun spiser like mye :(
Vet ikke helt hva vi skal gjøre nå.. Man skal jo helst bruke den i 5-6 dager for å se om den har noen virkning også. (Har byttet til en uten kumelprotein i, for å se om det hjelper på magen hennes).

Vår måtte prøve nutramigen når han var 8 måneder pga eksem, og da fikk vi tips av legen på sykehuset om å bruke sukker i melken hvis han syntes det smakte vondt.....

Back
Topp