Maltekstrakt

rosasommerfugl

Forelsket i forumet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Bruker dere noe annet enn maltekstrakt?

Jeg gir mme med maltekstrakt. Hun har avføring hver 2. dag, men det virker som hun har veldig vondt når det skal ut.

Bruker semper dråper i tillegg :) det stabiliserer magen, synes det hjelper veldig, hun presser ikke så mye eller "uffer seg" når hun bæsjer nå :) bruker malt også ja, en dråpe i annenhver flaske. Brukte malt i hver flaske før, men da var avføringen så hard. Det samme om jeg brukte mindre. Vanskelig det der, men du kan prøve deg frem med mer/mindre malt å se? :)

Bruker semper dråper i tillegg :) det stabiliserer magen, synes det hjelper veldig, hun presser ikke så mye eller "uffer seg" når hun bæsjer nå :) bruker malt også ja, en dråpe i annenhver flaske. Brukte malt i hver flaske før, men da var avføringen så hard. Det samme om jeg brukte mindre. Vanskelig det der, men du kan prøve deg frem med mer/mindre malt å se? :)

Takk for tips :-) da skal jeg kjøpe det :-)

Vi brukte nan og malt. Hadde samme problem med for sjelden avføring og vondt når han presset.

Vi byttet til hipp og har nå ingen malt i og avføring hver dag uten problemer med å presse :)

Vi byttet til nan ha :) har i en ts malt om dagen bare + semperdråper.

Åj, kanskje jeg bruker for mye malt. Har også hver 2 dag. Bruker nok en teskje per 90ml..

Åj, kanskje jeg bruker for mye malt. Har også hver 2 dag. Bruker nok en teskje per 90ml..

Gir og ved hvert måltid. Fikk beskjed om det fra hs for å gi oftere avføring. Ikke at det hjalp egentlig så mye, kommer fremdeles annenhver dag. Har kutta ned på mengden på hver flaske, så gir kanskje en halv til en hel teskje per flaske på 120ml.
Kiropraktor her funka litt synes jeg. Plutselig hatt avføring fem dager på rad, to ganger om dagen enkelte.

Last edited:
Back
Topp