Maltekstrakt

Ijea

Glad i forumet
Siden dere jenter er mine orakler må jeg spørre om en ting til.
Sander har veldig mye luft i magen. Prupper, vrir seg og skriker en del, det hjelper litt at han ligger på brystet mitt men så fort jeg legger han ned begynner det igjen.
Han har en veldig kittete og gul bæsj, og det er ikke så veldig masse.

Men er det noen som vet om man kan bruke maltekstrakt da, eller er det bare for de som har forstoppelse? hmm [8|]

kanskje han har litt forstoppelse likevel!? vi trodde ikke tobias hadde det, men som du skriver så kom det ikke mye og det var veldig kittete samt masse gråting og prupping! Men etter han fikk litt malt og noen runder med tempmåling i stompen så kom bæsj for hele uka tror jeg!! hehe så skader ikke prøve![;)]

Gir du mme eller ammer du?=)

ORIGINAL: Frk.Maja

kanskje han har litt forstoppelse likevel!? vi trodde ikke tobias hadde det, men som du skriver så kom det ikke mye og det var veldig kittete samt masse gråting og prupping! Men etter han fikk litt malt og noen runder med tempmåling i stompen så kom bæsj for hele uka tror jeg!! hehe så skader ikke prøve![;)]

Hehe okei. kan da ikke skade å prøve [:)]
gir bare mme

ORIGINAL: Ijea

ORIGINAL: Frk.Maja

Hehe okei. kan da ikke skade å prøve [:)]
gir bare mme

Da kan det hende han ikke tåler det merket du gir han! Vi brukte først nan, men det blei bare kluss og grining så gikk over til hipp og alt blei mye bedre![:)] nå vi gikk tom for mme i jula måtte vi ty til Nan ferdig blandet i et par dager og da blei det mye hyling i huset igjen ja..hehe

malt er ikke farlig å gi! bland litt i melka, førstemann her så døppa vi til og med tutten nedi innimellom. seit som fyttikatta, men effektivt da[;)]

men hvor mye skal man egentlig gi?
Ser det står på hjemmesiden til maltextraksen at man skal gi to t-skjeer mens andre steder står det ett drypp [8|]

ORIGINAL: Insolita

Jeg har en teskje malt i HVER flaske[:)]

Okei, da prøver vi [:)]
Takk for svar ! [:D]

ORIGINAL: Insolita

Jeg har en teskje malt i HVER flaske[:)]

Det har vi også[:)]

Back
Topp