Maltekstrakt i grøt?

Litle Lady

Glad i forumet
Noen som har prøvd maltekstrakt i noe annet enn melk? Sliter sånn med hard mage her... men nå vil han ikke lenger ha melk som jeg har putta maltekstrakt i... gikk en liten stund men nå nekter han...[&:] Noen som har prøvd å putte dette i grøten? Funker det? Går det og greit å ta det på en te-sje og gi?[:-]
 
Har det i hver flaske! Han drikker som pokker han.. Hehe! [:D]
Men prøv litt sviskemor og sviskesaft da?! Det er effektivt..
 
ORIGINAL: MammaenTilLillePrins

har malt i mme og grøten[:D]
men hjelper ikke på hard mage her..

 
Hva bruker du da? synes heller ikke d hjelper så voldsomt...[:-] 
 
vi har det i annenhver flaske...så har vi fruktpurre i grøten.....
 
Malt hjelper ikke i grøt for hard mage, det tilsetter bare smak. Fungerer kun i melk.
Isteden for svisker så kan du ha i 1 ts matolje i grøten. Ikke olivenolje, men f.eks solsikke, raps, soya.
 
Det funker som bare det!! [:D]
 
ORIGINAL: Tussa og Sofie

Malt hjelper ikke i grøt for hard mage, det tilsetter bare smak. Fungerer kun i melk.
Isteden for svisker så kan du ha i 1 ts matolje i grøten. Ikke olivenolje, men f.eks solsikke, raps, soya.

Det funker som bare det!! [:D]

 
Hva med å bare gi den på sje? Har det effekt?[:-]
 
ORIGINAL: ~Maria~

Noah slet med hard mage lenge.Jeg prøvde olje,malt,sviske saft og sviskepure. Ingenting hjalp,helt til jeg skifta tilbake til nan1. Nan2 er så mye mer jern i,og resulterte i veldig hard mage... Hvilken mme gir du?

 
 Følte faktisk at dette begynte da jeg gikk over til nan2, men helsesøster påstår at dette ikke er tilfellet..[:-] Trenger de ikke nan2 på denne alderen da?[:)]
 
ORIGINAL: Litle Lady

ORIGINAL: Tussa og Sofie

Malt hjelper ikke i grøt for hard mage, det tilsetter bare smak. Fungerer kun i melk.
Isteden for svisker så kan du ha i 1 ts matolje i grøten. Ikke olivenolje, men f.eks solsikke, raps, soya.

Det funker som bare det!! [:D]


Hva med å bare gi den på sje? Har det effekt?[:-]

 
Gi på skje har sikkert samme effekt, men kan tenke meg det er litt ekkelt å spise det for mini.
Hvis du kan hadde jeg nok heller blandet det i grøten. Hvor mye kan du regulerer ifht behovet ettersom magen bedrer seg. Vi bruker en barneskje morgen og kveld i grøten og det holder her.
 
Back
Topp