Malte gratulerer

Fru+2

Forumet er livet
Malte gratulerer med 1 års dagen.
Håper du får en superdag.

Klem fra oss

Gratulerer så mye med dagen Malte!
Tenk alt ett år, hæ?!
Håper dagen blir kjempefin for deg og resten av familien..! [:D]

Gratulerer så mye emd dagen søte Malte[:D][:D][:D]

Gratulerer med ettårsdagen Maltegutt, håper dagen blir fantastisk!!

Gratulerer med ettårsdagen, Malte. Med bursdag på en dag som denne så er man vel ganske garantert en topp bursdag hvert år.[:)]

Grattis med dagen - på etterskudd. Er ganske sikker på at du fikk ei flott feiring[:)]

Takk for gratulasjoner. Var full feiring og gaveorgie fra dagens begynnelse og det fortsatte bare utover.

Gustav har ikke helt greie på hva som er hans og Maltes. men alle leker med allt og koser seg.

(og mor har bare travlt - tar seg av døende, døde, levende og døper skihopperes barn)

ORIGINAL: Olive76

Takk for gratulasjoner. Var full feiring og gaveorgie fra dagens begynnelse og det fortsatte bare utover.

Gustav har ikke helt greie på hva som er hans og Maltes. men alle leker med allt og koser seg.

(og mor har bare travlt - tar seg av døende, døde, levende og døper skihopperes barn)

ler litt, og synes det er litt trist, og så lurer jeg på hvem av skihopperne våre som har fått barn

Gratulerer så mye med dagen!!!!
MANGE klemmer fra oss i Hålandsmarkå![:D]

ORIGINAL: lenemor

ORIGINAL: Olive76

ler litt, og synes det er litt trist, og så lurer jeg på hvem av skihopperne våre som har fått barn

Det lurer jeg også på....[8D]

Back
Topp