malt

ms.bonita

Gift med forumet
kor masse malt til kor masse melk?

En teskje i flaska er det men skal bruke..fikk jeg beskjed om[;)]

malt er ikke farlig, men hvis babyen din ikke har noe farlig,men har babyen din avføringe hver dag så trenger den ikke mye malt

Jeg bruker en teskje pr flaske ...men det ser ikke ut til å virke så veldig ..Han har ikke bæsja på et par dager nå ..
Men det er jo kun til kvelden at han får tillegg så kanskje det ikke er nok malt ...[8D]

Jeg fikk besjed hos HS at om ikke 1 ts virket på en halv flaske så skulle jeg ha i 2 ts på halv flaske. Avføringen kom, men var ganske så blaut ;-) Ble litt vasking av klær og baby atterpå   [:-]

Nei det vil jeg ikke tro, jeg hadde ikke gitt det. Gir det kun fordi at han har litt sjelden avføring. mellom 2-4 dager mellom hver gang!!

Tidligere ga jeg mme kun til kvelden .. da mente helsesøster at jeg ikke trengte malt i flaske da barnet fikk så mye mm at det ville regulere avføringa!! (mer mm enn mme) 

ORIGINAL: Sense

Nei det vil jeg ikke tro, jeg hadde ikke gitt det. Gir det kun fordi at han har litt sjelden avføring. mellom 2-4 dager mellom hver gang!!

Tommy bæsjer annenhver eller hver tredje dag, men gir han ikke malt av den grunn så lenge han ikke er hard i magen. Det er ikke nødvendig. Han får bare mme, og bæsjen er ikke hard i det hele tatt [:)]

har gitt malt to ganger no, men ingenting har skjedd. ho er irritabel når ho trykker og vil ha nåkke ut, men får det ikkje til. jaja så lenge ho ikkje blir slik som sist gang det hadde gått to dager for det var hardt for oss. masse skriking og hyling![&:]

Back
Topp