malt

Prøv linfrøolje heller, mye bedre! Fåes kjøpt på helsekost :) Malt kan fort gjøre ting verre, og de skal ikke ha for mye fikk jeg beskjed om hvertfall, en teskje per dag.

jeg gir en t-skje i hver flaske, ikke farlig, og god effekt hos lillegutt, han ble veldig hard etter mme...
du kan faktisk ha opptil 2 tskjer i hver flaske leste jeg, inne på terminforumet mitt

ller koke opp litt vann blande ut malt og gi var vel 2ml i sånn sprøyte å gi, men det er ved siste løsning...

ok takk..

ja eg og føle eg har hørt 1 per flaske,, men har prøvd og tatt litt mindre. han har avføring og d e litt bløtt ville eg sakt då, (de har jo ikke så hard nå når de e 6 uke) men han slide med knip og luft smerter i magen, men d jelpe jo litt me malten jaffal

Kallenavn ikke valgt skrev:
ok takk..

ja eg og føle eg har hørt 1 per flaske,, men har prøvd og tatt litt mindre. han har avføring og d e litt bløtt ville eg sakt då, (de har jo ikke så hard nå når de e 6 uke) men han slide med knip og luft smerter i magen, men d jelpe jo litt me malten jaffal

Mini min fikk malt og Nan. Magen var knallhard men avføringa var nesten rennende (pga. malten) vi byttet mme og han ble bedre iløpet av første dagen - ikke mer mageknip og malten kasta vi:-)

Kallenavn ikke valgt skrev:
ok takk..

Malt kan gi luft, så da ville jeg heller ha gitt noe annet. Fenikkelte, f.eks. :)

Back
Topp