Malt.

hb77

Elsker forumet
Er det noen som gir malt til babyen? Snuppa her vil ikke ha sviskemos for tiden, så jeg må finne på noe annet å gi. Er det vanlig maltekstrakt fra matbutikken dere bruker? [:)]

Takk for svar! [:)]

ja eg gir i mme'n
kjøpe d i glass ja fra vanlig matbutikk [:D]

Du kan og blande den ut i grøten, før du tar pulveret i, funker meget bra her ihvertfall[:D]

Okei. Hvor mye gir dere pr måltid/pr dag? [:)]

Måtte prøve oss litt frem, men begynte m en halv strøket t-skje ( litt vanskelig å måle.. Men sånn ca)

D var lite i begynnelsen for oss, så vi økte te ca en halv t- skje i grøten om morgenen og to neste flaskene... Men nå er vi tilbake te ingen ting.. Bare litt sviske av og til...

Takk for svar! [:)]

Vi gir. Gir en ts i grøten ved frokost, etter den er blandet ut [:)] Står ved babymaten i butikken [:)]

Da skal jeg kjøpe det i morra. Fint å vite hvor jeg skal lete. [:)]

vet du... vi har begynt med knuste linfrø i et til to måltider om dagen. funker helt supert!
Spurte HS om det gikk bra å det gjorde ingen ting sa hun :)

når jeg brukte malt hadde jeg en halv ss som jeg blandet ut i 10 dl kokt vann så var det bare å varme opp når han skulle ha mme :P
hadde den stående fast i kjøleskapet.. ¨å var han ekstra har hadde jeg en hel ss :)

ORIGINAL: Fever

vet du... vi har begynt med knuste linfrø i et til to måltider om dagen. funker helt supert!
Spurte HS om det gikk bra å det gjorde ingen ting sa hun :)

Takk for tipset! [:)]

Back
Topp