Malt trappen trenger interiørtips (bilder)

~Lisbeth83~

Forumet er livet
Bilder kommer[:D]

vil gjerne ha tips til bilder gardiner osv..
ser jo nå at det er veldig tomt å nakent[8D] 

før vi flytta inn (bildet tatt på visninga)

må se bilder først[:D]

etter

Ville bare avbryte med å si dattra di er helt nydelig, ble helt betatt av hu[:)]

litt vanskelig og se nå. men tror det hadde blitt fint med noen lyse gardiner. og noen bilder med litt farge. kanskje noe som går igjen i resten av huset

det var egentlig veldig fint som det var. kanskje bare noen bilder med knall farge

Hei
Jeg holder paa aa pusse opp trappen min ogsaa, og naar den er ferdig, skal hele trappegangen vaere full av bilder av familie og venner.

ORIGINAL: ma-lina

Ville bare avbryte med å si dattra di er helt nydelig, ble helt betatt av hu[:)]

tusen takk[:D]
hun er den beste[;)]

skjønn jente din også[:)][:)]

ORIGINAL: tullann

Synes ikke du trenger mere enn en stooor plante der du har det runde teppet og et digert bilde på veggen ved trappa

stooor plante som i høy / brei?
det er bare en smal gang da..
en litt over en meter fra trappegelenderet å til en vegg/soveromsdøra vår

enn den buskasen jeg har i trappen..
føler den står litt malplassert, heller sette den nede?
bytte den ut med blomsten som står ved kommoden?

Mulig jeg må ha det inne med t.skje men hvor stort bilde?
70x100 eller?

får se om jeg finner ett..
om ikke jeg maler selv da[:D]

tusen takk for tips tullan[:D][:D]
kanskje jeg plager deg mer en annen gang[8D][;)]

hvordan gikk det med å male trappen og små barn i hus? vi skal male vår oxo,så vi lurer jo på hvordan vi skal få det til siden soverommene er i andre etg. oxo dette med lukt da[8|]vet de har nesten luktfrie malinger,men det vil jo være en dunst så lika vel[8|]

ellers så ble deres veldig fin da,men ville ikke hatt noe særlig mer,kansje et bilde.

har malt med vannbasert maling..

trinnene å geldenderet skal vi først grunne med heftgrunn så male med oljemaling...for at det skal være slitesterkt.
men det venter vi med til sommeren[:D]

ORIGINAL: tullann

Tips: bruk oljemaling for gulv i trinnene. Skikkelig slitesterkt

var det jeg tenkte[:D]

Back
Topp