Malt i mme?

Nå har jeg gitt malt fredag kveld, lørdag kveld. Ikke søndag for da fikk han mm. Fremdeles ingen bæsj... Har gitt 1/2 ts begge gangene.
Han promper ikke like mye lenger, og det virker heller ikke som han plages så mye av det som han gjorde i starten. Så det virker som det kun er det at han bæsjer sjeldent. Det er visst ganske normalt når de kun får mm. Men siden han får mme av og til, ble jeg usikker. Jeg skal på 3-mnd kontroll på torsdag, så jeg får ta det opp da. Selv om jeg frykter dømmende blikk og kommentarer ifht mme. [emoji28]
Når din får så lite kan det tenkes at du bare skal tenke som normal ammende babyer ang avføring. Min ble tydelig plaget når jeg kutta malten, selv om det er lite mme han også får, men så lenge din ikke virker plaget ville jeg ikke vært bekymra.

Om de kommenterer negativt om mme er de bare idioter. Her har to helsesøstre råda meg til å gi MER enn jeg gir og ettertrykkelig påpekt at jeg skal amme kun så lenge JEG orker og selv vil. Er slik det skal være
 
Når din får så lite kan det tenkes at du bare skal tenke som normal ammende babyer ang avføring. Min ble tydelig plaget når jeg kutta malten, selv om det er lite mme han også får, men så lenge din ikke virker plaget ville jeg ikke vært bekymra.

Om de kommenterer negativt om mme er de bare idioter. Her har to helsesøstre råda meg til å gi MER enn jeg gir og ettertrykkelig påpekt at jeg skal amme kun så lenge JEG orker og selv vil. Er slik det skal være
Ja, jeg får bare gi litt malt de gangene han får mme. Og håpe at det kommer noe i bleia snart, usansett om det har med malten å gjøre eller ikke.
Ja, håper min helsesøster også er slik. Men man hører om så mange som opplever ammepress. [emoji53]
 
Da kom endelig den etterlengtede bæsjen! [emoji23] Tror aldri jeg har vært så glad for å se en bleie med bæsj tytende ut fra begge sider før [emoji23]

Så bra [emoji16] Ja, man får noen sære gleder når man blir småbarnsforeldre [emoji23][emoji90]
 
Back
Topp