mallorca..

Trillemor82

Forumet er livet
nå har jeg og en venninne bestilt tur til cala Millor eller noe i den duren på mallorca.. drar dit om en liten uke sammen med malin.. blir koselig altså!! gleder oss.. hun trenger å komme seg vekk.. og hva er vel bedre enn litt sol og varme da...!![:D]

Heldige dere!!
Men vi reiser til Bretagne neste uke for to uker, det gleder jeg meg masse til!!!

Det høres kjekt ut! Kunne godt ha tenkt meg en tur jeg også, jeg er så skrekkelig vær-syk, men vi har dessverre ikke råd... God tur!

Syden igjen?[8D]

hihi.. ja.. har en venninne med litt kjærlighetssorg.. så foreldra hennes sponser tur... som medisn for henne...

ORIGINAL: anjuk

Heldige dere!!
Men vi reiser til Bretagne neste uke for to uker, det gleder jeg meg masse til!!!

god tur.. det hørtes deilig ut[:D]

ORIGINAL: millesmamma

Så heldig dere er[:D].
Har også lyst å dra til sydensland, men pengboka roper NEEEEEIIIII[:(]

Hørtes herlig ut!!!! Dere må lager ekstra sol slik av du kan sende noe over her til oss senere [;)]

Som dere da reiser. Tenk seg. Malin får 2 sydenturer for hun fylder året og du får 3[:D]

åh,dødsmisunnelig!hadde det isje vet for flyskrekken te mi eldsta så hadde eg reist for lengst![:D]

Så herlig - skulle gjerne hatt en sydentur vi goså, men det får bli en annen gang. dere får kose dere masse!!

Heldiggriser!!! Vi vil også til syden...blir kanskje en tur i slutten av sept. /beg av oktober.....vist jeg får med meg noen. Er jakt enke på denne tiden, så tror mannen ville spandere tur;)

Noen som vil være med på mor og barn ferie kanskje?????

ORIGINAL: zimba

Heldiggriser!!! Vi vil også til syden...blir kanskje en tur i slutten av sept. /beg av oktober.....vist jeg får med meg noen. Er jakt enke på denne tiden, så tror mannen ville spandere tur;)

Noen som vil være med på mor og barn ferie kanskje?????

syden er deilig da..! [:)] og vi tenkte også å ta en tur til i løpet av høsten.. malin og meg.. og kanskje en venninne...! men vet ikke helt når enda..![8D]

Da må du si ifra når det eventuelt blir bestemt noe da... Hadde jo vert gøy å få samla en liten gjeng å dratt til samme sted??
Drømmermegbort!!![:D]

ORIGINAL: zimba

Da må du si ifra når det eventuelt blir bestemt noe da... Hadde jo vert gøy å få samla en liten gjeng å dratt til samme sted??
Drømmermegbort!!![:D]

ja.. det hadde vært moro!! [:)] vi må se aqn litt penger... så skal du ikke se bort i fra at vi hiver oss på en slik restplass..[:)]

Jeg skulle hilse fra mannen min og si god tur, lillemor82, men han mener det ikke, sier han. Mannen min er så vær-syk for tiden at jeg har aldri opplevd verre. Han blir til og med sint på vær-damene som presenterer været!! Ikke nok med det men han hadde lyst til å skrive inn klage til storm.no for å klage på langtidsvarselet!!! Ikke bry deg om surpompen min. Han er bare sjalu[:D]

Å det hørtes deilig ut.Dere får kose dere kjempe masse.
Er dårlig med sol og varme her, så det hadde fristet med en tur til syden nå.

ORIGINAL: namba

Jeg skulle hilse fra mannen min og si god tur, lillemor82, men han mener det ikke, sier han. Mannen min er så vær-syk for tiden at jeg har aldri opplevd verre. Han blir til og med sint på vær-damene som presenterer været!! Ikke nok med det men han hadde lyst til å skrive inn klage til storm.no for å klage på langtidsvarselet!!! Ikke bry deg om surpompen min. Han er bare sjalu[:D]

hahhahahahahaha.. men jeg kan sende ett kort.. og gni inn hvor fantastisk flott vi har det der nede...!![:D]

Så HERLIG [:D]
Blir mye reising på deg i sommer da [:)]

Det høres helt herlig ut! Og ikke leit å få dekket kostnadene heller, hehe!

Ta meg med i kofferten da....please!

Back
Topp