Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: suki
Perfekt tid i svangerskapet å dra på tur da! [:)]
Jeg var i hellas sist jeg var gravid i ca uke 20-21. Jeg ba om å ikke få isbiter i drikken og kjøtt godt stekt, men ellers så spiste jeg ganske normalt. Visste det kunne være en liten økt fare for toksoplasmose å spise mye salat, men var ikke så mye annet som fristet enn gresk salat. Jeg fikk legen til å ta en ekstra test på meg en drøy uke etter at jeg kom hjem for sikkerhets skyld. Den var helt fin.
ORIGINAL: mammaviv
Jeg reiste ganske mye i forrige svangerskap og spiste nesten som vanlig (unntatt med å være litt forsiktig med salat og "rå"kjøtt). Det jeg passet på også var å bevege meg på flyet (det hjelper med sirkulasjoner) og jeg drakk mye vann. I tillegg brukte jeg "reisesokker" da flyreisen varte lengre enn 4+timer.
Vi drar 14.juni også til Alcudia i en uke. yay....vi gleder oss...................[:)]
ha en god tur..........[;)]
ORIGINAL: mammaviv
Hotellet vi skal bor heter Viva Tropic. Og du....?
Du må prøve restauranten ved marinen som heter
Bodega D’es Port: Teodoro Canet 8, Pto. Alcudia, tlf. 971 549 633
ORIGINAL: monjen
ORIGINAL: Iroim
Og vi reiser dit 27 mai, 1 uke[:D]
Da drar dere hjem samme dag som vi drar ned[:)] får se etter gravide damer i 4-5mnd på flyplassen da, så kanskje jeg ser deg[:D]
ORIGINAL: *Mama*
At mateb er GODT gjennomstekt, at det ikke er mat som har lagt på varme en stund *(sånn som i varmedisken på butikkene her) Isbitter i drikken(Lager av lokalt vann) Stampet iskrem (har det i syden steder, sånn is de står og rører i og smører på en kjeks) Ellers ville jeg ikke ha spist frukter fra markede(dyr og katter(!) som kan ha urinert/bommelommet i jorden der de har grodd)og ikke sjømat..