Malla!

Hei! så koselig at du tenkte på mæ:-) d går greit. Har akkurat fådd tab 2. Kjenner litt mer tak men d var litt sånn ista å etter tab 1. Litt mer moden nå han har heldigvis kommet lengre ned å var sågodt som festet sa hun. Blir ikke mer tab idag om d ikke tar seg opp. Da dem ser heller at man får seg en god natt søvn. Så vi får bare vente å se videre:-). Så nå skal jeg ut å gå mest mulig;-)

Hei! så koselig at du tenkte på mæ:-) d går greit. Har akkurat fådd tab 2. Kjenner litt mer tak men d var litt sånn ista å etter tab 1. Litt mer moden nå han har heldigvis kommet lengre ned å var sågodt som festet sa hun. Blir ikke mer tab idag om d ikke tar seg opp. Da dem ser heller at man får seg en god natt søvn. Så vi får bare vente å se videre:-). Så nå skal jeg ut å gå mest mulig;-)

Godt at han nesten er festet, snart har du babyen din her :D

Venter spent.. Men håper det har skjedd saker og ting iløpet av natten og at småen er her nå.:)

Ååneiida,har en luring som har god tid.. Har hadd ganske mye tak iløpet av natta, å mistet slimproppen imorgest.. Hadde på ctg målinger kl.09 såpass sterke rier at hun ville vente til kl 11 å se om det tar seg enda mer opp sånn at jeg ikke skulle få storm rier med ny tab. Hun skulle da vurdere ta vannet . Har gådd tur å gådd i trapper å synes ting blir mer å mer intens å smertefull. Så har et lite håp om at han iallefall kommer iløpet av dagen;-)

Lykke til :D Ikke lenge før prinsen din er her nå!

Lykke til i dag! :)

Vi tenker på deg <3

Lykke til videre.. Håper noe er skjedd nå..:)

Ting ble ikke helt som planlagt.. kommer med mer info.. må såve nå.. Men denne gangen hadde di rett, han var stor, vår lille store Matheo<3.. hele 4560 gr å 55cm lang. Alt bra med åss<3 å han er self helt perfekt. God natt:-)

Gratulerer med gutten :)

Gratulerer med gutten.::) håper dere har det bra..:) Nyt gutten.!

Back
Topp