Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Kun sense maling som er helt trygg for gravide har jeg hørt, men den har et begrenset bruksområde (vegg) og er visst litt vanskelig å få et fint resultat (vet ikke om det stemmer men)
Min stefar er maler og gravide kan male med all maling utenom olje maling så lenge det er mulighet for god utlufting under maling Altså en må ha vinduer og dører der en er åpne, eventuelt male ute om det er møbler og sånn som skal males
Har malt en del tidligere i dette svangerskapet, og det har gått fint. Har blitt litt uvel/svimmel ved noen tilfeller og da har jeg bare tatt en pause. Husk å luft godt mens du holder på så skal det ikke være farlig
Better safe then sorry eg endte med å kjøpe nytt spann med sense for å kunne male ett rom med god samvittighet. Er egentlig veldig glad i lady Wonderwall.
Dersom det skulle oppstå noe senere, så vil eg vite selv at eg ihvertfall ikke har gjort noe som eg er usikker på om kan skade babyen