Gutt2015Jente2016Lille2019
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Desemberskatter 2016
Januar 2017
It's gonna be May 2019
Junibarna 2019
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilket merke? Skal male en vugge til stua også. Og det å måtte røre 10 min i malingen før den kan brukes er kjedelig, spesielt siden den begynte å skille seg igjen under veis. Første strøk ser noe Lunde greit ut. Men må nok kjøpe mer maling for å ha nok til vugga ogGulvmaling har jeg brukt.
Hvilket merke? Skal male en vugge til stua også. Og det å måtte røre 10 min i malingen før den kan brukes er kjedelig, spesielt siden den begynte å skille seg igjen under veis. Første strøk ser noe Lunde greit ut. Men må nok kjøpe mer maling for å ha nok til vugga og![]()
Haha, kanskje ikkeTror den het trestjerners gulvmaling? Men skal du ha på vogge må du kanskje spørre i butikken om det er greit? Barn i vogge er kanskje ikke så store at de gnager på vogga da, men?![]()
Kjøpte på byggmax, de rista ikke malingenOm du kjøper fra malebutikk rister de jo malingenSynes Lady er veldig bra.
Den eg har brukt nå er så trygg at den kan gnages på, bare så hinsides vanskelig å få blandetBare husk at det er mye stoffer i maling vi gravide ikke skal puste for mye inn![]()
Her rister de for å blande fargen skikkeligOm du kjøper fra malebutikk rister de jo malingenSynes Lady er veldig bra.
Var det eg gjorde nå, men måtte røre minst 10minutter og den begynte å skille seg igjen under veis :/Her rister de for å blande fargen skikkeligAndre steder jeg har kjøpt maling som ikke er fargehandel, har ikke gjort det og da har jeg ristet og vendt det litt før jeg åpner og rører.