Maling?

Gutt2015Jente2016Lille2019

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Desemberskatter 2016
Januar 2017
It's gonna be May 2019
Junibarna 2019
Hvilken maling bruker dere til møbler? Har brukt denne på en seng, men synes den var litt vanskelig og blande, måtte røre kjempe lenge. ImageUploadedByBV Forum1472224457.442225.jpg

Gulvmaling har jeg brukt.

Gulvmaling har jeg brukt.
Hvilket merke? Skal male en vugge til stua også. Og det å måtte røre 10 min i malingen før den kan brukes er kjedelig, spesielt siden den begynte å skille seg igjen under veis. Første strøk ser noe Lunde greit ut. Men må nok kjøpe mer maling for å ha nok til vugga og :)

Hvilket merke? Skal male en vugge til stua også. Og det å måtte røre 10 min i malingen før den kan brukes er kjedelig, spesielt siden den begynte å skille seg igjen under veis. Første strøk ser noe Lunde greit ut. Men må nok kjøpe mer maling for å ha nok til vugga og :)

Tror den het trestjerners gulvmaling? Men skal du ha på vogge må du kanskje spørre i butikken om det er greit? Barn i vogge er kanskje ikke så store at de gnager på vogga da, men? :p

Tror den het trestjerners gulvmaling? Men skal du ha på vogge må du kanskje spørre i butikken om det er greit? Barn i vogge er kanskje ikke så store at de gnager på vogga da, men? :p
Haha, kanskje ikke :) Den eg har brukt nå er sånn som de kan gnage på, men fy kor mye røring som må til.

Her rister de for å blande fargen skikkelig :) Andre steder jeg har kjøpt maling som ikke er fargehandel, har ikke gjort det og da har jeg ristet og vendt det litt før jeg åpner og rører.
Var det eg gjorde nå, men måtte røre minst 10minutter og den begynte å skille seg igjen under veis :/

Brukte noen rester vi hadde som vi brukte på en vegg, ser greit ut så langt :)

Driver å pusser opp alle rom hjemme nå, malt alle vegger med jotun sens og skal bruke dette på blant annet sprinkelsenga også. Maling som er lett å jobbe med og godkjent av astma og allergiforbundet :)

Back
Topp