Maling

• Trådstarter Trådstarter Wardruna
  • Opprettet Opprettet
W

Wardruna

Guest
Vi flytter inn i nytt hus i februar, og skal male før vi flytter inn.. Hva slags maling er trygt? Kun jotun sens?

Nei, nå er det kommet mange flere malingstyper som er ok for gravide og barn! :D ta en tur der de selger maling så kan de vise deg hva du har å velge mellom :)
Usikker på hvilken vi har hjemme nå, men den er også uten skadelig avdamping :)

Jeg brukte sens forrige graviditet. Hør med malingsbutikken :)

Så bra, takk! Det er så vanskelig med fargevalg synes jeg, der er det verst.. Hehe

Sens og greenroom fantes for fem år siden iallfall, men nå er det sikkert flere. De fleste fargekoder kan du blande i allslags baser. Bare snakk med folka på malingsbutikken.

Sens og greenroom fantes for fem år siden iallfall, men nå er det sikkert flere. De fleste fargekoder kan du blande i allslags baser. Bare snakk med folka på malingsbutikken.
Langt flere nå, heldigvis! :) for å tjene penger så må jo alle produsentene holde seg oppdatert på det som skjer av utvikling :D

Så bra, takk! Det er så vanskelig med fargevalg synes jeg, der er det verst.. Hehe
Hvilke farger har du lyst på da?
Jeg må si at noen av mine favorittfarger er betong og sement (gråfarger) og Marrakesh (gråbrunbeige).. :D så syns jeg lilla er fint, mulig lavendel!

Jeg liker jordfarger, mannen vil ha enten en sandfarge eller en varm dyp rødfarge. Liker også gråfarger. Lurer på om vi skal ha en vegg med tapet.
Det er et stooort soverom med peis, så vil ha det lunt og godt. Skal pusse opp både vårt og bonusbarnet på 7 år sitt rom..

Jeg heller litt mot en eller annen brunfarge...Må ut å se i morra ;) Hvem har sagt jeg liker å planlegge?! Haha

Back
Topp