Maling?

Augustspiren<3

Flørter med forumet
Augustmødrene 2014
Noen som har malt i løpet av svangerskapet? Har malt et tv-bord med vannløselig maling, dro for å kjøpe mer maling og i svima kjøpte jeg oljebasert maling, åpnet den å malte et strøk på en stol før jeg fant det ut.. :( usikker på om jeg skal male videre å bare lufte godt og ta mye pauser eller kjøpe ny vannbasert. Noen som har pratet med jordmor om det eller vet om det er farlig? Fikk så mye forskjellige svar på nett..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Luft godt og ta pauser så går det fint! Ihvertfall om du bare har ett strøk igjen. Tror ikke det er noe sjakktrekk å male med vannbasert oppå oljebasert ihvertfall..
Har snakka med både jordmor og gynekolog ang maling siden vi driver å pusser opp en gård, og ingen så noe problem med det siden det dreier seg for det meste om vannbasert maling som ikke lukter noenting nesten. Som gynekologen sa, om jeg hadde vært maler så ville hun kanskje tenkt mer på det, men ikke når vi bare pusser opp. Tenk på alle damer som maler/pusser opp før fødsel! Og såvidt hun visste var det ikke registrert noe skader på foster av den grunn..

Har mala kjøkkenet mitt jeg :-) får fint m både meg å lillebror i magen ;)

Da har jeg vært å bytta i jotun sense, så maler videre med det, var vell det tryggeste i følge malingsbutikken :)

Regn med et ekstra strøk eller to med sense-malinga..den dekker sinnsykt dårlig! Det er vel kanskje derfor den er så gravidvennlig også..
Lykke til :)

Ja, måtte ha to strøk med den, men det veide opp for at det tørket så fort :D

har malt masse forskjellig :p Og vi skal pusse opp masse her.. så mer blir det. Men holder meg til det vannbaserte, så tilkaller jeg hjelp på gulv og overflater der det kreves sterkere enn vannbasert, og byr på kanelboller mens andre maler ;)

Back
Topp