Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
den skal vel ikke ha noen gifige avfalsstoffer den vel?? er det ikke den de reklamerer for på tv... trur ikke det gjør noe om det lukter litt maling der, men lufter du hver dag fram til baby kommer så erdu jo sikret
Trenger ikke vente, kan tas i bruk etter den har tørket. . Den har vel maks 3 timer på seg til å bli helt " klar" , mener jeg Norges astma og allergiforbund krever.
Om det er nyfødt baby som skal flytte inn hadde jeg nok venta et par uker uansett. Større barn hadde jeg latt flytte inn så snart det var helt luktfritt.
hvis du opplever lukt i rommet etter å ha malt med sens, så er det en av to grunner. Enten at underlaget har blitt fuktet opp av malingen, og det er underlaget som lukter. Eller så er det rett og slett spannet.
Tojo, du trenger ikke vente, den er ikke skadelig på noen måte. Kravene til NAAF er så strenge at du trenger ikke tenke " for sikkerhetsskyld" . Men f.eks. Green room, som er godkjent av svenske astma og allergiforbundet oppfyller ikke kravene slik det norske astma og allergiforbundet har. Her er "venteanbefalningen" 3 uker..