Maling..

RonjaR

Juni12`s svarer-på-alt
Tilgangsansvarlig
VIP
Noen som har malt hus med fargene Morgendis eller Skumring?
Evt malt med disse fargene inne?
Har dere et bilde å vise meg? :)

Jeg svarer igjen jeg vettu, haha:D
Malte huset utvendig i fjor med Frostrøyk og Morgendis på staffasjer, skal male over den morgendis i år da jeg ikke syns den blei noe fin:p

Jeg svarer igjen jeg vettu, haha:D
Malte huset utvendig i fjor med Frostrøyk og Morgendis på staffasjer, skal male over den morgendis i år da jeg ikke syns den blei noe fin:p
Hehe...håpet jo på svar fra deg!:P
Så morgendis var ikke noe fin??
Vi skal male huset i lyse, lyse grått, med hvite vinduer/dører. Hvilken farge anbefaler du da?

Vi har skumring på et soverom. Pen farge, kunne gjerne hatt den utvendig.

Huset våres er lysegrått. Fargen heter Alvegrå, veldig fornøyd!

Vi har malt inne med en farge som heter tåkedis.. veldig fin lys grå:-)

Hehe...håpet jo på svar fra deg!:P
Så morgendis var ikke noe fin??
Vi skal male huset i lyse, lyse grått, med hvite vinduer/dører. Hvilken farge anbefaler du da?
Fargen i seg selv er ikke fæl, syns bare ikke det blei en god kombinasjon når jeg fikk det på veggene... Tok ett bilde av dørkarmen nå:p
Skal gå for enten egghvit eller rein hvit på staffasjer da det nok passer bedre til frostrøyk.
Men å ha morgendis på huset og hvite staffasjer blir nok fint :)

Vedlegg

• 1361975848945.jpg
    1361975848945.jpg
    34 KB · Visninger: 22
Fargen i seg selv er ikke fæl, syns bare ikke det blei en god kombinasjon når jeg fikk det på veggene... Tok ett bilde av dørkarmen nå:p
Skal gå for enten egghvit eller rein hvit på staffasjer da det nok passer bedre til frostrøyk.
Men å ha morgendis på huset og hvite staffasjer blir nok fint :)
Takk for bilde, snuppis!:)
Frostrøyk var jo også veldig fin!
Uff...valgets kvaler...

Skal ikke blande meg opp i fargevalg, men fra en som har drevet med maling i 10 år; da du går for forholdsvis lyse farger, så ikke kjøp den billigste malingen.. Futura, optimal, drygolin ekstrem o.l. Så slipper du unna med mindre svertesopp, da dette angriper mest lyse hus. :)

Back
Topp