Maling og baby.....

TonjeC

Flørter med forumet
Naboene i leiligheten ved siden av driver og maler, og det stinker noe helt sykt her inne. Faktisk så ille at jeg er kvalm hele tiden og det renner fra øynene.... [:'(] Noen som har noen formening om dette er skadelig for mini, eller om jeg bare er avhengig av å ha noe å bekymre meg over?  Eller ikke minst irritere meg over...... [;)]

Er litt usikker på om det er skadelig. Men i alle tilfelle så er det jo ubehagelig å gå i malingslukt, uansett hvilken tilstand man er i..

Jaja, uansett er det kvalmende å være her, så jeg drar ut til mamma og blir dullet med istedet!! [:D]

j tror faktisk j hadde gått å sagt ifra jg... hvis d er så ille... for hvis de bruker oljemaling så kommer d sikkert til å lukte i flere dager... å d er ikke noe bra... og man skal heller ikk puste innn d når man er gravid..

De har lakket gulvet og malt med oljemaling, og så reist vekk for selv å slippe å leve med lukten! I etasjen over satt de igang evakuering fordi de trodde det var gasslekkasje i bygget! Drama drama..... [:)]

Synes du skulle si ifra jeg.. Litt hensyn må man da kunne ta....Er ikke bra hverken for deg eller babyen..

Back
Topp