Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: cathrine2
jeg har malt.
bare pusset først og malte 3 strøk med oljemaling.. tok ikke hele stolen fra verandre. tok ut bøylen, setet og fot brettet..[:)] ble fornøyd ja![:)]
ORIGINAL: Hege79
jeg har malt.
bare pusset først og malte 3 strøk med oljemaling.. tok ikke hele stolen fra verandre. tok ut bøylen, setet og fot brettet..[:)] ble fornøyd ja![:)]
Det ble ikke trangt for setet og fotbrettet når det ble malt?
Ser liksom for meg at jeg må presse det på plass igjen når
jeg er ferdig, og at malingen blir skrapt av..[:D]
ORIGINAL: Hege79
jeg har malt.
Det ble ikke trangt for setet og fotbrettet når det ble malt?
Ser liksom for meg at jeg må presse det på plass igjen når
jeg er ferdig, og at malingen blir skrapt av..[:D]
Jo det ble litt trangt, så jeg måtte løsne litt på "skruene" i den ene siden av stolen når jeg satt det på plass igjen... men gikk helt fint[:)]
ORIGINAL: Maiblomst33
Bare hyggelig[:)] blir spennende! Kanskje du legger ut bilde av resultat?
ORIGINAL: ~ruby~
Det skal jeg gjøre! [:)]
Nå må jeg bare finne ut hvilken farge den skal være... hihi
Maler jo alt lyst om dagen... - så er litt i tvil om jeg skal male stolen lys eller at den skal bryte av i en mild farge..
Noen tips? [:)] Har tenkt litt på lime eller en myk rosa...
er jo veldig fint at den skiller seg litt ut - syns jeg. Ellers kommer det jo an på hvilke andre farger du eventuelt har... Så ei som hadde malt navn bakpå ryggen og det syns jeg var kjempefint[:)]ORIGINAL: Maiblomst33
ORIGINAL: ~ruby~
Det skal jeg gjøre! [:)]
Nå må jeg bare finne ut hvilken farge den skal være... hihi
Maler jo alt lyst om dagen... - så er litt i tvil om jeg skal male stolen lys eller at den skal bryte av i en mild farge..
Noen tips? [:)] Har tenkt litt på lime eller en myk rosa...
Jeg har tenkt å male den i sort da det vil stå i stil med kjøkkenet, men samtidig skiller seg litt vekk fra spisemøblene som er i mellommørk eik. Er en del annet som er svart på kjøkkenet...
Både en myk rosa og lime vil stå kjempefint til lyse farger[:)] er jo veldig fint at den skiller seg litt ut - syns jeg. Ellers kommer det jo an på hvilke andre farger du eventuelt har... Så ei som hadde malt navn bakpå ryggen og det syns jeg var kjempefint[:)]
ORIGINAL: @ngel
Jeg kjøpte en brukt som jeg har malt...
Skrudde alle delene fra hverandre.
Vaska med salmiakkvann (for å fjerne evt. gammel skitt fra de som hadde den før.)[;)]
Pussa alle delene.
Vaska med salmiakkvann igjen.
Malte 2-3 strøk med oljemaling. (noen av delene trengte ikke mer enn 2 strøk før de ble dekt, mens noen måtte ha 3.)
Malte den rød jeg, sånn tilnærmet "Cars", og satte på "Cars"merker + bokstaver. bl.a navnet hans. [:)]
Brukte decoupagelakk over merkene slik at det ikke blir så lett for små fingre å pirke de av igjen. [;)]