Maling av barnerom

Chachacha

Glad i forumet
Oktoberfruene 2018
Juligull2021
Hvor lang tid i forveien ville dere malt barnerommet?
Min mamma mente jeg burde gjøre det snart. Men det tar vel ikke så lang tid om man lufter godt før gassene er ute?

Jeg haster ikke med det da babyen skal sove på samme rom som oss ihvertfall det første halve året:)

Vi holder på å pusse opp hele huset, så barnerommet er ikke prioritert her i første omgang siden den lille uansett vil ha sengen sin på vårt rom i starten :)

Mal med jotun sense. Det er ikke farlig verken for gravide eller babyen.

Hvilken farge skal du male, forresten? (Og hvilket kjønn om du vet.)

Jeg har veldig lyst å male hele rommet i en farge, men lider av beslutningsvegring og synes det er så vanskelig med maling for fargen ser jo heeeelt annerledes ut på veggen enn på fargeprøver. Malte dusky Blue på en vegg i stuen. Den skulle være gråblå. Den ser nesten babyblå ut i enkelte lys.

Vi tar over nytt hus i juli, og tenker egentlig å male det rommet ganske raskt etter det. Jeg ønsker å ha alt klart til den lille kommer, selv om det ikke er sikkert at barnerommet blir tatt i bruk med en gang[emoji4] Pluss at jeg vil passe på å gjøre unna sånne type oppgaver mens formen er bra[emoji4]

Vi tar over nytt hus i juli, og tenker egentlig å male det rommet ganske raskt etter det. Jeg ønsker å ha alt klart til den lille kommer, selv om det ikke er sikkert at barnerommet blir tatt i bruk med en gang[emoji4] Pluss at jeg vil passe på å gjøre unna sånne type oppgaver mens formen er bra[emoji4]

Ja ingen dum plan det [emoji2] nok jobb og flytte også. Lykke til [emoji2]

Back
Topp