MalinDalin

regnbuens farger

Forumet er livet
Jeg har vært på HM og fant de kortarma biepysjene som jeg kjøpte og kjøpte en 3pk sokker, det settet med turkis shorts og hvit singlet med tigger hvor det står 'hug me'.

Den olashortsen fant jeg ikke og den brune t-skjorta med trykk 'you are my sunshine' hadde de bare i str 62 og 86. KJøpte også en 7-pk med det jeg trodde var kortarma bodyer, men da jeg kom hjem oppdaget jeg at det var langarma. Jeg skal ned til jobb i dag og levere noe og der er det enda en HM, så da stikker jeg innom og ser etter de tinga jeg ikke fant pluss at jeg bytter til kortarma bodyer [:D]

Var også innom en Ultra og så på MAM tingene, men de er ganske dyre så jeg stikker innom en kiwi eller noe og satser på at det er billigere der [:D]

du er en engel!!!de hadde ikke den rutete shortsen heller??[:(] nei nei.. men du paa v?tus apotek (om det er et ? naerheten) har de t?lbud paa MAM!

TUUUUSEN TAKK!!!

Ja, vitus skal jeg forbi, da stikker jeg innom der! Den turkise shortsen hadde ruter og hørte vel med til den Tigger singleten. Det var den du mente eller?

denne shortsen [;)]

gidder du og se om de har any shorts i jeans.. finns ikke her nede!! igjen tuuuusen takk!!!! *mwaaa*

De har alt de tingene på h&m online shop.. =D
Jeg har alle de tingene =D

Den hadde jeg glemt å ta bilde av ja.... Surrehøna her altså! Haha!

Da skal jeg se etter den i dag og en dongerishorts [:D] Skal på den på Oslo City i dag, så da regner jeg med de har for den er ganske stor nemlig [:D]

ORIGINAL: cattababe

vet, men de sender ikke til tyrkia[;)] saa jeg maa bruke englen rostans bv onlineshop, tihi

ORIGINAL: Augustprinsessa

ORIGINAL: MalinDalin

ORIGINAL: cattababe

vet, men de sender ikke til tyrkia[;)] saa jeg maa bruke englen rostans bv onlineshop, tihi
Ja Rostan er en reddende engel hun[:D] Og Anders er snill og deler gjerne også[8D][:D][;)]

Sharing is caring [:D][:D][:D]

tresspasser and snnikere will be shot![8D]

njaaaa.. forsök heller med tine skummet og en skive med leverpostei [;)] savner du norsk mat MD? JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

hmmm ja litt grönt og med sporad?sk skjeggvekst kanskje??? Nei du bare glem det, jeg skal la det gaa for denne gangen![;)] storhjertet som jeg er

Back
Topp