Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Unnskyld at jeg sier det (håper jeg ikke tråkker deg på tærne), men så deilig det må være å få henne ut av huset (hvis planene om eget krypinn går i boks!). Jeg har fått med meg tidligere episoder med dette kvinnemennesket av en svigermor du må forholde deg til , og må si at jeg er imponert over at du holder ut ;)Fuglen skrev:
MalinDalin skrev:
Takk! Ja om det går i boks blir det veeeldig deilig! Syns jeg er ganske så flink selv, sånn typ kongens fortjeneste medalje flink haha. Om UDI sier søknaden vår virker "uekte" når vi skal søke visum skal jeg virkelig bla frem gamle tråder herifra som bevis for ingen med forstanden i behold hadde holdt dette i en pro forma forhold!

Bøyer meg i støvet for deg!~peanut~ skrev:
Har en svigermor i utlandet så det blir bare besøk i gang i året. Klager ikke!! :D
MalinDalin skrev:
Bøyer meg i støvet for deg!~peanut~ skrev:
Har en svigermor i utlandet så det blir bare besøk i gang i året. Klager ikke!! :D
Heldig! Hihe... Nei da. Egentlig så er største greia at vi antagelig hadde hatt et helt greit forhold vi ikke bodde oppå hverandre. Det er litt synd egentlig