Male

Jan89

Andre møte med forumet
Hei. Har lyst å male en vegg i stua, og kjøpte ved en feil lady supreme finish. Har dere malt i graviditeten?
 
Ja, malte to vegger på barnerommet :) ble litt svimmel, så mannen tok over. Lytt gil kroppen :)
 
Har malt masse :) lufter godt, bruker maske når æ ikke kan lufte skikkelig og bruker vannbasert maling eller jotun sens som skal gå veldig bra for gravide og male med :) har malt flere rom nå i graviditeten :)
 
Ja, har malt to kontrastvegger på rommet til mini. Sa at jeg var gravid, og måtte ha maling som var god. Fikk en slik helse maling, godkjent av allergiforbundet osv. Den luktet kjeks, hahah :joyful: Kjøp som er helsevenlig eller hva han kalte den.. Så mye rare navn på alt nå til dags :wacky:
 
Ja, malt stuen med Lady pure color. Tenkte ikke på gasser i det hele tatt. Hadde vinduer åpne da fordi det var varmt :p
 
Har malt endel utendørs med vannbasert maling. Og bittelitt inne i godt utluftet rom. Fordi Lady sense ikke fungerer på møbler har jeg brukt andre typer, som ble anbefalt til meg som gravid på malingsbutikken. F.eks. fikk jeg vite at trestjerners gulvmaling skulle gå fint utendørs. Brukte lady supreme finish da jeg malte vinduer, det gikk greit.
 
Back
Topp