Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei lurte på om det var noen som hadde tips ang å male sprinkelseng? Hva jeg burde å ikke burde gjøre? Jeg fikk en ganske grei sprinkelseng av "bestefaren" til lille bebisen i magen som vi skal bruke men jeg vil fikse den litt. Den er egentlig hvit men ser smålig gul ut, så ser man den har fått noen små hakk hvor man ser treverket osv.. Skal bare ha den helt hvit så har vurdert å bare spraye den, men er redd det skal bli renne merker osv... Har lite lyst til å pusse på den men må jeg så må jeg har ikke peiling på grunning, maling osv.. Noen som har tips til en enkel å grei måte å gjøre dette på? Rett før jeg sprayer så tenkte bare høre litt rundt hehe
Malte noen mørke stoler hvite da hadde jeg bare jotun heftgrunning først og så malte jeg ville nok prøvd på spraymaling er lettere når det er Sprinkelseng , så lenge du sprayer på litt avstand skal det ikke renne
For at det skal sitte/bli penest resultat lønner det seg å pusse litt først. Men du trenger ikke pusse helt ned, bare slik at det blir grip om du skjønner?
Kan fungere å spraye, men da er det stor sjanse for at det syns andre steder på sengen og det kan bli mye jobb å få det jevnt og pent overalt.
Jeg har akkurat malt sprinkelseng, og kan jo si hvordan jeg gjorde det. Er veldig fornøyd med resultatet Vask godt, og puss over der det er nødvendig. Så grunner du et strøk, og pusser om det har rent noe. Deretter malte jeg to strøk med maling. Jeg pusset der det var nødvendig mellom de to strøkene også. På sprinklene synes jeg det var best å bruke en litt rund kost. Lykke til!