Male barnerom - fargevalg

Nei det venter vi med ☺️
Har sjølsagt tanka om ka eg ønske å gjere, men blir ikkje gjort noke før frøkna er ute og vi kan kose oss med det framover mot tida ho skal flytte på rommet ☺️ Vegen blir til medan vi går ☺️
 
Jeg velger også å vente med å male, men det er fordi man helst ikke skal male når man er gravid og om jeg først skal så må jeg prioritere ute. Skal mest sannsynligvis ha green leaf på barnerommet når den tid kommer! Når hun blir større så blir det opp til henne hvilken farge hun vil ha (får to valg selvfølgelig:p).
 
Vi skal ha en vegg med grønne blader, men jeg vet ikke om det blir wallstickers eller tapet. Har ikke funnet noe jeg liker enda.
 
Nei kommer ikke til å male noe i første omgang. Den første tiden blir hun nok liggende inne hos oss før vi flyttet henne inn på naborommet. Der er det blå vegger. Ikke fordi det er guttene som bruker det som soverom nå men mest fordi jeg likte den fargen og synes den passet godt til det rommet. Om vi endrer fargen når minstemann etterhvert overtar rommet får vi se og evt høre hva hun selv ønsker
 
Her hsr vi en slags Blanding av lys og mørk grå på jenterommet. Nydelig farge til alt det rosa og Lilla frøkna liker :)
 
Vi har foreløpig bare malt en hvit farge med hint av grått, men vurderer en kontrast vegg eller to. Men usikker.. Kan jo beholde som det er og heller velge farger på tilbehør :) Er jo masse lekkert å få kjøpt :D
 
Jeg har lyst til å male masse kart og figurer direkte på veggen etterhvert som ungene vokser til, så her blir det hvite vegger enn så lenge :)
 
Back
Topp