Boondocker
Flørter med forumet
.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men problemet blir bare når d er frivillig å samtykke, og parten ikke tillater det, og det ikke er en 4-12 bekymring, da får man ikke gjort d :/Når foreldre eller nær familie av den eine foreldrene, er det ofte at bv ikkje tar meldingen på alvor. Men hun har diagnose? Eg ville bedt bv hentet ut papirer fra fastlegen og at dei kontakta skulen. Det er ikkje lettere å snakke seg ut av dokumenterte ting. Er det mulig at du flytter nærmere mor og har meir samvær med han? Da kan du jo samtidig sørge for at han får vere med kameratene sine.
jeg vet ikke hvordan det er å ha så store barn, men skjønner jo at han vil være med vennene sine. Lykke til!Hva skal man gjøre med maktsyke mødre?? Altså eksen til min samboer.
Vi har hatt 50/50 ordning i alle år, men gutten på 12 år vil være nærmere kompisene sine, noe som er forståelig. Det skal sies at vi bor i 2 forskjellige kommuner, 1,5 mil mellom hjemmene.
MEN! Nå har gutten bodd hos mamma’n sin i ca 6 mnd. Far var på foreldresamtale, og der var tilbakemeldingen ganske klar. Gutten er ufin i munnen både mot barn og voksne, tar ikke mot beskjeder, melder seg ut av undervisningen, har vært lei seg i hele høst, og på flere av prøvene så ligger han på under «kritisk grense».
Det skal sies at mor er psykisk syk. Sliter med angst og depresjon, medisinert litt nå og da. Særdeles ustabil. I det ene øyeblikket er alt greit, for i det neste sekund, så er krigen i gang.
Altså... What to do? Hun er jævla flink til å snakke for seg... Har sendt bekymringsmelding tidligere. Den snakket hun seg fort ut av. Men altså, hun et jo ikke på nett i det hele tatt!!
Jeg blir så fortvila... Hvor mye skal hun få lov til å skade denne gutten? Han blir jo manipulert og miljøskada stakkars!!
Kontakte familievernkontoret for samtale er det riktige i denne situasjonen![]()
Vi har hatt samtale med familieverkontoret tidligere, men vi kommer ingen vei. De har ingen mening om noen ting, de «jatter» med dessverre