Makesure strimmel test..

Anonym ung

Flørter med forumet
Hei
Nå er jeg veldig forvirra og veit ikke hva jeg skal tro.
Jeg får svak svak positiv på testene sånn at jeg virkelig må jobbe med øynene for å se. Det var da i hele går. Men i stad tok jeg en ny test og i mine øyne ble den positiv veldig fort og tror jeg fikk tatt et bilde men etterpå ble den mer og mer usynlig.. nå er streken så borte men kan skimte den i det perfekte lyset men da med ingen farge..

Har bestillt digital og andre merker som kommer til uka men jeg skulle jo helst hatt et godt svar nå. Betyr dette at jeg er Gravid men at det er veldig tidlig? Eller er dette bare tull fra testen?

Vedlegg

• IMG_0210.jpeg
    IMG_0210.jpeg
    720,3 KB · Visninger: 148
  • IMG_0211.jpeg
    IMG_0211.jpeg
    533,1 KB · Visninger: 147
  • IMG_0212.jpeg
    IMG_0212.jpeg
    476,5 KB · Visninger: 145
  • IMG_0214.jpeg
    IMG_0214.jpeg
    322,8 KB · Visninger: 145
Hei
Jeg får svak svak positiv på testene sånn at jeg virkelig må jobbe med øynene for å se. Det var da i hele går. Men i stad tok jeg en ny test og i mine øyne ble den positiv veldig fort og tror jeg fikk tatt et bilde men etterpå ble den mer og mer usynlig.. nå er streken så borte men kan skimte den i det perfekte lyset men da med ingen farge..

Har bestillt digital og andre merker som kommer til uka men jeg skulle jo helst hatt et godt svar nå. Betyr dette at jeg er Gravid men at det er veldig tidlig? Eller er dette bare tull fra testen?
Testen er ikke ferdig å jobbe enda på disse bildene. Fargestoffet må få bli ferdig å vandre over stripsen før den leses av :)

Hei

Hvordan går det med deg?

Hei

Testen på bildet er ikke ferdig å trekke, da det er mye fargestoff igjen over testen.
Jeg personlig liker ikke makesure sine tester fordi jeg syntes det ofte kommer skygger på de, som er den hvite steken som er veldig synlig på disse bildene. I mine øyne ser ikke den positiv ut dessverre.
Har du fått testet med et annet merke nå?❤️

Hei beklager jeg ikke har vært her å svart men nå trenger jeg litt råd igjen.
Jeg har ikke hatt den beste lykken med feks de testene på bildet over her men jeg har testet meg mye i etterkant og vært veldig svakt egentlig noe jeg vil kalde skyggestreker.
Nå tok jeg tester (rfsu strimmel) oooog jeg overdrev kanskje litt med testingen det vil si tok mange hehe. MEN den er veldig mye sterkere i mine øyne og 4 stk er positive (håper jeg?) kan legge ved bilde.

Må også si at jeg dro til legen etter sist bilde som da legen sa var veldig negativ.. i dag tok jeg nye prøver som jeg venter på svar.
Vis disse testene faktisk er positive betyr det at det vil vises på blodprøver nå?
Tok digital også men den var negativ.. hvor lenge burde jeg vente med å evt ta ny?
Jeg er helt ærlig veldig stressa da jeg håper på at det er noe her hehe <3

Beklager dårlig bilde hehe bare tok noe raskt

Vedlegg

• IMG_0314.jpeg
    IMG_0314.jpeg
    931,7 KB · Visninger: 93
Ville sagt disse var positive jeg. Ligner på de jeg har fått type 10-11 dpo.

Hei beklager jeg ikke har vært her å svart men nå trenger jeg litt råd igjen.
Jeg har ikke hatt den beste lykken med feks de testene på bildet over her men jeg har testet meg mye i etterkant og vært veldig svakt egentlig noe jeg vil kalde skyggestreker.
Nå tok jeg tester (rfsu strimmel) oooog jeg overdrev kanskje litt med testingen det vil si tok mange hehe. MEN den er veldig mye sterkere i mine øyne og 4 stk er positive (håper jeg?) kan legge ved bilde.

Må også si at jeg dro til legen etter sist bilde som da legen sa var veldig negativ.. i dag tok jeg nye prøver som jeg venter på svar.
Vis disse testene faktisk er positive betyr det at det vil vises på blodprøver nå?
Tok digital også men den var negativ.. hvor lenge burde jeg vente med å evt ta ny?
Jeg er helt ærlig veldig stressa da jeg håper på at det er noe her hehe <3

Beklager dårlig bilde hehe bare tok noe raskt

Er det nye tester i forhold til de du la ut den 22?
For hvis det er fra samme, så er det vel litt dårlig stigning? Ikke at man ska måle det ut ifra strimler

dette er nye tester som jeg tok nå men de andre tok jeg kanskje alt for tidlig da jeg var usikker på hvor jeg var i syklus osv.

Jeg synes de første testene dine (make sure) ser helt negative ut. Som du sier er streken du ser hvit, ergo er testen negativ. De testene du la ut i går derimot tenker jeg er positive :happy: det burde slå ut på en digital innen et par dager, og hvis du har tatt blodprøve hos legen får du nok svar derfra først.

Back
Topp