Make sure vanlig strimmeltest

Spireliten

Gift med forumet
Himmelbarn
❤️Mailykke 2022❤️
Aprilspirene 2024❤️
Når fikk dere positiv test med make sure sine vanlige tester? Har inntrykk av at mange får tidlig positiv med denne. Er alt håp ute med negativ test 10 dpo? :sorry:
 
Når fikk dere positiv test med make sure sine vanlige tester? Har inntrykk av at mange får tidlig positiv med denne. Er alt håp ute med negativ test 10 dpo? :sorry:
Har fått pos 7dpo med makesure, men hvis ikke egget har festet seg enda blir den jo ikke positiv uansett hvor bra testen er :Heartred hørt om folk som får sent positiv, så kan jo være:love017
 
Egget kan feste seg så sent som 12 dpo har jeg lest, så håpet er ikke ute før tr kommer :) jeg har testet positivt 11 dpo kveld med vanlig MS :)
 
Litt off-topic, beklager det: Hvordan er fargestyrken på Makesure sammenlignet med babyplan? Hvilke får generelt sterkere streker?
 
Når fikk dere positiv test med make sure sine vanlige tester? Har inntrykk av at mange får tidlig positiv med denne. Er alt håp ute med negativ test 10 dpo? :sorry:
Fikk positiv test kveld 9 dpo. Testet ikke før med Makesure da.
Testet med Metode tidlig sine tester 8 og 9 dpo. Mente jeg så noe på den første, men var litt usikker ettersom den var veldig svak. Så garantert noe 9 dpo, men fortsatt veldig svak. Fikk tips om å prøve med Makesure og da var det ingen tvil lengre.

Som andre skriver er ikke håpet ute før TR kommer. Masse lykke til :Heartred
 
Fikk svak strek 10 dpo med makesure. Men som @Cowgirl sier kan jo egget feste seg senere så synes absolutt ikke alt håp er ute. Er fortsatt tidlig :Heartred
Litt off-topic, beklager det: Hvordan er fargestyrken på Makesure sammenlignet med babyplan? Hvilke får generelt sterkere streker?
på mine ble babyplan sine sterkere enn makesure sine!
 
Babyplan var sterkere enn Makesure sine da jeg testet tidlig- liker best tidligtest stavtest fra babyplan når jeg tester tidlig :)
8 dpo
Screenshot_20240507_064118_Gallery.jpg


Screenshot_20240507_064142_Gallery.jpg
 
Back
Topp